Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
YEAUTY SİHİRLİ YAPRAKLAR - YAŞLANMA KARŞITI GÖZ MASKESİ
amazon-image
YEAUTY SİHİRLİ YAPRAKLAR - YAŞLANMA KARŞITI GÖZ MASKESİ

YEAUTY SİHİRLİ YAPRAKLAR - YAŞLANMA KARŞITI GÖZ MASKESİ

YEAUTY 
  4.59  (836 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Göz çevresine yoğun bir şekilde nem sağlayarak yaşlanma belirtilerini en aza indirmeyi hedefleyen göz maskesidir. İçeriğindeki bileşenler ile cilde aydın, canlı ve pürüzsüz bir görünüm sağlamaya yardımcı olur. Göz bölgesine peeling etkisi sağlayarak temiz bir görünüm sağlar. Yorgun görünümü gidererek daha genç bir görünüm sağlamaya yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%27
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımda ilk kez gözaltı maskesi uyguladım. Biraz korkarak kullandım ama ürün o kadar yumuşak ki 20dk boyunca gözümün altında olmasına rağmen ben çalışma hayatıma devam ettim ve asla zorlanmadım. maskeyi çıkardıktan sonra mükemmel bir yumuşaklık ve parlaklık vardı gözaltımda. Alerjen bir cilde sahibim ama hiçbir yan etki görmedim. Sanki gözaltı torbalarımı da azalttı gibi. Bilmiyorum çok memnun kaldım kesinlikle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünün adını duymuştum ama hiç kullanmak nasip olmamıştı. İlk defa kullandım ve çok memnun kaldım. Gözaltılarıniza koyduğunuzda hiçbir şekilde aşağıya kayma yapmıyor. En çok bu özelliğini sevdim. Ve rengi harika ayrıca gerçekten gozaltlarima çok iyi geldi. Şimdiden birkaç tane stoklamayi düşünüyorum. Gönül rahatlığıyla alabilir ve kullanabilirsiniz 
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ezgi acun
Ezgi Acun · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünün adını duymuştum ama hiç kullanmak nasip olmamıştı. İlk defa kullandım ve çok memnun kaldım. Gözaltılarıniza koyduğunuzda hiçbir şekilde aşağıya kayma yapmıyor. En çok bu özelliğini sevdim. Ve rengi harika ayrıca gerçekten gozaltlarima çok iyi geldi. Şimdiden birkaç tane stoklamayi düşünüyorum. Gönül rahatlığıyla alabilir ve kullanabilirsiniz 😁
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BENSU UMUTLU
Bensu Umutlu · 46 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markayı ilk kez duydum ve ilk mez böyle bi ürun kullandim.ve çok memnun kaldım.Göz kenarlarina yogun nem sağliyor ve kırisiklari engelliyor.bir ürunde üc farkli özellik.ben çok memnun kaldim.Serum hepsini karşiliyor.nemlendirici.kırışıklik.ince çizgi.ekstra olarakda göz alti morlukları.göz şişkinliklerini hafifletiyormuş.daha ne olsun.Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye Ö.
Sümeyye Ö. · 31 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şekil itibarı ile çok hoşuma gitti ve yüzümde çok hafif duruyor ince ve zarif bir maske ve kullandığım da kendimi iyi hissediyorum. Keşke tek kullanımlık olmasaydı. Buzdolabına koyup çıkartıp yıkanabilir bir maske de olsa ayrıca serum ile birlikte üretilse satışa sunulsa. Biz istediğimiz kadar maskeye damlatıp yüzümüze maskeyi koysak çok daha eğlenceli olabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Ç.
Selda Ç. · 50 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı ilk defa duydum. Ürün ergonomik yapısı sayesinde göz altına tam oturuyor. Duruşu bi ağırlık hissi vermiyor kaymıyor. Kullandıktan sonra göz altım yumuşacık ve pırıl pırıl oldu. Çok çok memnun kaldım bundan sonra da kullanmaya devam etmek istiyorum. Teşekkürler Denebunu bana bu ürünü deneyimleme şansı verdiğin için 🙏🏻💗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rüveyda K.
Rüveyda K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Umarım fazla pahalı olmaz ve sürekli kullanabilirim :) Çünkü yaprakları kaldırdığımda hem daha canlı bir görüntü elde ettim hemde içindeki sim tanecikleri parlaklık kazandırdı. Uzun süre kullanımda kesinlikle daha faydalı olacağına inanıyor bu yüzden piyasa fiyatının daha düşük olmasını temenni ediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça İ.
Ayça İ. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Değerlendirme olarak da nemlendirmesini çok sevdim ve hani kesinlikle hareket etme işini gözaltında sabitlenebiliyor kayan böyle fazla sulu sulu olmayan bir yapıya sahip olduğu için güzel bir şekilde göz altında kalıyor bu da benim için önemli bir konuydu o yüzden çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha once soft kokulusunu kullandım ve harikaydi denebunu ekibi sayesinde bunuda kullanma şansım oldu bu kokusuz ama yumuşacık yüzümü yıkadıktan sonra kullaniyorum aşırı memnunum bir kere kullanirsaniz birdaha birakamayacaginiz bi ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur Ç.
Fatmanur Ç. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markanın herhangi bir ürününü daha önce kullanmamıştım. kutuda gelince merakla kullandım. ve memnun kaldım. göz altlarımı parlattı ve gerginleştirdi. düzenli kullanımda daha etkili olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.