Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+
amazon-image
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy 
  4.52  (8073 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gelişmiş bir UVA ve UVB koruması sağlarken aynı zamanda UV kaynaklı yaşlanma belirtilerine etki eden hafif dokulu foto yaşlanma karşıtı güneş koruyucudur. Anında uzun süren UVA ve UVB koruması sağlar ve hava kirliliği karşıtıdır. Netlock Teknolojisi ile yeni nesil mükemmel UV koruması sağlar. Yapışkan his bırakmaz, yağlı his bırakmaz, beyaz iz bırakmaz.

  • Hipoalerjeniktir. Hassas ciltler için uygundur.

 

Güneşe aşırı maruz kalmak tehlikelidir. Bebekleri ve küçük çocukları doğrudan güneş ışığından uzak tutun. Güneş kremi kullanırken bile güneşte çok uzun süre kalmayın, çünkü size %100 koruma sağlamaz. Güneş koruyucu ürünü güneşe maruz kalmadan önce uygulayın. Korumayı sürdürmek için özellikle terledikten, yüzdükten veya kurulandıktan sonra sık sık ve cömertçe uygulayın. Ürün göze temas ederse gözleri hemen yıkayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%30
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ŞEYMA T.
Şeyma T. · 29 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
koyu tenli biri olarak kapatıcı ve teni pürüzssüz gösteren bir yapısı var o yüzden direkt sürülüp dışarı çıkılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ü.
Melike Ü. · 23 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle bu markanın ürünlerini daha önce denememiştim ama adını sıklıkla duymuştum. Keşke önceden deneseydim dediklerimden biri oldu. Cildinizdeki yaşlanma belirtileri için komple bir bakım istiyorsanız bu ürünü sizlere tavsiye ederim. Kırışıklıklar ve lekeler üzerinde etkisinin olduğunu düşünüyorum. Ve ayrıca yaz-kış demeden, hava kapalı olsa bile uygulanmalı. Özellikle sabahları temiz cilde uygulanması daha iyi olur. Çok kolay dağıldığı için geriye beyaz iz ve yapışkan bir his bırakmıyor. Çok hafif olmasıyla da cildin nefes almasına engel olmuyor bir süre bekledikten sonra makyajınızı bile yapabiliyorsunuz.😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremsi dokusu çok iyi emilimini çok sevdim hemen cildime nüfus etti ve bariyer gibi kapladı yüzümü adeta ayrıca yumuşacık oldu yüzümde kadifemsi bi doku oluştu şu an da birde kokusu hafif ve çok iyi 👍🏻 benim kutumda memnun kalmadığım hiç bir ürün çıkmadı hepsini çok sevdim ve orjinal boylarını kullanmaya başlıycam vıch güneş koruyucuyuda listeme ekledim ☀️💛
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
asya naz s.
Asya Naz S. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk önce kokusu gerçekten çok güzel 😅 dokusu güneş koruyucu gibi daha yoğun kremsi sabah köpeğimle yürüyüşe çıkmadan önce sürdüm terlememe rağmen parlama çok yapmadı alabilirim diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 53 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu güneş kremini çok beğendim.Her gün mutlaka kullanmayı ihmal etmiyorum ve güneş kremi arayışında olduğum için kutumda çıkmasına çok sevindim. İlk olarak yapısından bahsetmek istiyorum. Oldukça sıvı bir ürün su gibi. Ağırlık oluşturmadı ve çok güzel nemlendirdi. Cildiniz kuru ise nemlendirmesinden memnun kalacaksınız. Hafif bir yapışkanlık bıraktı cildimde ama kısa sürede o his kayboldu. Gerçekten cildi canlı,parlak ve sağlıklı gösteriyor. Bana bazı kremler nedense güneş koruması sağlamayacakmış gibi hissettiriyor ama bu krem öyle değildi yapısından mıdır bilmiyorum ama bana güven verdi. Yine de kişiden kişiye değişir :) Cildimde kızarıklık veya herhangi bir sorun oluşturmadı aksine daha canlanmış gösterdi. Hafif bir kokusu var ben rahatsız olmadım kokusu hoşuma gitti. Memnun kaldım hem güneş koruması hem de yaşlanma karşıtı olması çok güzel. Çok teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurdan Y.
Nurdan Y. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zararli isinlardan bizi korumasi ve korumasincok guzel.cildime uyguladim.kokusu soft ve uygulandigi anda cildu ayrica yumusatiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma K.
Şeyma K. · 29 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu üründe beni en çok etkileyen kırışıklık karşıtı bakım ve yüksek güneş korumasını aynı anda sunması oldu. Ayrıca Netlock teknolojisine sahip ve siz bunu uyguladığınız an hissediyorsunuz. Ben makyaj yapmadan önce uygulamayı tercih ettim baz uygulamadım fakat tıpkı uygulamışım gibi his ve görüntü verdi. Formülündeki peptitler kırışıklık karşıtı bakım yaparken, içeriğindeki niasinamid leke görünümünü azaltmayı hedefliyor ve volkanik su ile probiyotik türevi ise cilt bariyerinin güçlenmesine yardımcı oluyor böylece yaz kış gönül rahatlığıyla kullanabiliyorsunuz ben uyguladıktan sonra cildimi çok güvende hissettim . Çok ince, su bazlı formülü sayesinde cilde uygulaması da son derece kolay. UVA, UVB ve hava kirliliğine karşı cildi yüksek derecede koruyor. Bende gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Ayrıca dokusundaki ve kokusundaki hafifliği eklemeden geçemicem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ç.
Duygu Ç. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alüminyum silikat içermemesi alerjik bünyeler için çok önemli. Normalde çok alerjik bir cilde sahip olmamla beraber çoğu ürün beni rahatsız eder. Fakat bu üründe ne bir sivilcelenme ne de bir kızarıklık gördüm. Çok kolay bir sürümü var, sürdüğünüz anda hemen emiliyor. Cildinizi aydınlatıyor ama diğer bazı güneş kremleri gibi cildinizde hiç bir beyaz katman oluşturmuyor. Bence diğer güneş kremlerinden ayıran en önemli özellik de bu. Ağır bir yapısı yok ve kalıntı bırakmıyor. Sürdükten sonra da cildinizde ağırlık hissi bırakmaması harika. Kokusu da çok güzel, rahatsız edici değil. Hassas ciltli, beyaz tenli ve alerjik bir yapıda olmama rağmen ben çok çok memnun kaldım. Uv koruması da SPF 50+. Bir güneş kreminden istenilecek tüm özellikleri fazlasıyla yerine getiriyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Tuğba K.
Gamze Tuğba K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yaşlanma karşıtı olması çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema K.
Sema K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy capıtal soleıl uv-age daıly güneş koruyucusu elime 1.5 ml olarak ulaştı. Numunelik gelen ürünü bir defa tüm yüzüme uygulamam yetti. Daha önce bu markanın güneş koruyucusunu kullanmamıştım. Sebamed diye bir güneş koruyucu kullanmıştım cildim hassas ve kuru olduğu için güneş koruyucularına fazlasıyla ihtiyaç duyuyorum. Paketi açtığımda küçücük şey nasıl yetecek demiştim ama gayet tüm yüzüme yetti tek kullanımlık olan bu ürün bende farklı bir izlenim uyandırdı paketi açtığım anda kokusuyla bile beni cazip etmeyi başardı. Direk internet sitelerinden fiyatlarını inceledim, öğrenci olduğum için ne yazık ki indirime girmesini bekleyeceğim satın almayı düşündüğüm bir ürün kesinlikle pişman olmayacağımı düşünüyorum 5 üzerinden 5 verdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.