Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sudocrem Bebek Bakım Kremi Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
amazon-image Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem  · www.sudobebek.com
  4.78  (8195 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

SUDOCREM hem pişik önlemede hem de pişik oluştuktan sonra iyileşmesine yardımcı olan bir bebek bakım kremidir.

Sadece eczanelerden satılır. 60, 125 ve 250 gr formları vardır.

Nasıl Kullanılır?

SUDOCREM her alt değişimi sırasında ince bir tabaka halinde bebeğin bez ile temas eden tüm bölgesine sürülür.

Özellikle bebeklerde emekleme döneminde diz ve dirseklerde oluşan kızarıklık ve tahrişi önlemek için kullanılabilir.

Çocuklarda ise formülü sayesinde kızarıklık, minik sıyrık ve hafif yanıklar için doktor önerisi ile kullanılabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%12
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hatice Duymaz
Hatice Duymaz · 22 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cilde sahip olduğum için her ürünü kullanamıyorum bazen zarar verebiliyorlar cildime ama bu ürün çok güzeldi cildimi yumuşacık yaptı ve kızarıklığa sebep olmadı. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bülent Ç.
Bülent Ç. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime en iyi gelen krem sudocrem gerçekten çok memnun kaldık, yapısı yoğun ama az bi miktarda kullanmanız yeterli. Pişiğe birebir ve ayrıca kendimde kullandım sivilceleri yok ediyor, iz oluşumunu engelliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Ç.
Hülya Ç. · 31 · Ardahan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğuma Doğumdan itibaren kullandığım krem pişiklere çok iyi geliyor aynı zamanda kendimde sivilce lekeleri için kullanıyorum herkese tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar İ.
Pınar İ. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok sık pişik sorunu yaşamamıyoruz ama illa ki bebek cildi olduğundan kızarıklıklar meydana gelebiliyor ufakta olsa önlem almak istiyoruz . Yoğun pişik olmayan birisi olarak minik kızarırlarsa başarılı olduğunu gördüm . Bazı pişik kremleri sivilcelere de iyi geliyor şuan çene bölgemde ki sivilceme deneyimlediğimde iyi geldiğini gördüm uzun süreli kullanımda işe yarayacağını düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapisi çok güzel az miktar ile çok daha fazla alanda kullanilabiliyor. Kizimin 1 aydan beri pişik problemi vardı. Farkli kremler denedik gecmemisti. Bir de numuneyi denedim ilk seferde etkisini gösterdi diyebilirim. Daha önce dudak çatlaklarım için kullaniyordum çok da memnundum kokusu da güzel nemlendirme ozelligi de
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Ç.
Ezgi Ç. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim küçükken almıştım derinlemesine araştırma yapmamıştım açıkçası ama pişik olduğu dönemlerde can kurtaran gibi yetişmişti bize hep yanımda ki @mühendisinoğlu ‘nun bir yazısında okuyana kadar içeriğinde benzin türevi kullanıldığını yazmıştım ( tam açılımını bilemeyeceğim şuan ) daha sonra ürünü kullanmayı kestim başka markalara yöneldim ama sudocrem gibi hemen çözümlere ulaşamadım bu nedenle tekrar devam etme kararı aldım. Üründen memnunum en azından oğlumun aşırı derece pişiklerinde bile olumlu dönüşleri oldu kremin bu nedenle tavsiye bile edebilirim. Hatta isterdim ki denebunu ailesi boyutları testır değilde orijinal boy gönderseler ne de güzel olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ağız çevremde, yanaklarımda ve çenemde mevsim geçişinden kaynaklı kuruma ve pul pul olma sorunu yaşıyordum. Günlerce kortizonlu krem ilaçları kullanmıştım ama geçmemişti. Tester ürünü akşam bir kere sürmemle sabaha pürüzsüz ve yumuşacık bir ciltle uyandım. Pullanma, hassasiyet, kızarıklık, bütün hepsini geçirdi. (Çok yoğun bir yapısı olduğu için başta yüzümü yağlandırmasından korkmuştum. Fazla gelmemesi için parmağımı dokundurarak alıp yüzüme sürüyorum. Bu şekilde kullanınca yüzümde hiç yağlanmaya sebep olmadı. Aksine pürüzsüz ve mat bir cilde kavuştum.) Beni bu ürünle tanıştıran Denebunu iyi ki varsın...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna U.
Aleyna U. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim 3 aylık e haliyle yaz ve pişik oluyoruz. Bebeğimin altını bezlerken piştikten çok ağladığını fark ettim çok az miktarda uyguladım tam 2 saattir susmadan ağlayan bebeğim uyguladıktan 10dk sonra rahatladı. Yok ya bi krem bu kadar çabuk geçiremez diye düşündüm. Bi kaç gün sonra bez değişimi yapmak zorunda kaldım ve susmayan ağlama kıpkırmızı bir popo dedim deniyeyim yine bakalım etki edebilecek mi. Gözlerime inanamadım. Gerçekten çok başarılı fiyatı az kullanımda etkisi beni benden aldı kaptım bir tane yedeğe sudocrem😊 teşekkür ederiz benide bu aileye kattığınız için denebunum🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ç.
Elif Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sudocremi ilk kuzenim den duymuştum kızı olunca kullanmaya başladı ve çok memnun olduğunu dile getirmişti.Bende bebeğim için alışveriş listesi oluşturduğum zaman ilk sıralara sudocremi yazmıştım ve tabiki aldım:) 7 aylık bebeğim var beğenerek kullanıyorum ve çok beğendim iki kere pişik sorunu yaşadık iki gün düzenli olarak her bez değişimde sürdüm ve hızlı bir şekilde kızarıklık geçti ve iyileştiğine şahit oldum ürün kaliteli ve tedavi edici herkese tavsiye edebilirim.. Dene.bunu.comdan gelinceye ayrıca çok sevindim teşekkür ederim 😀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sercan N.
Sercan N. · 36 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sudocream bebek kremleri arasında en koyu kıvama sahip ürün bu nedenle normal hayatımda da 2 yaşındaki oğlum için bu ürünü kullanmaktayım. Özellikle kutu içeriğinde sudocream görmemiz beni ve eşimi çok mutlu etti. Sudocream diğer bebek kremlerine göre biraz daha pahalı olsa da aslında onlara göre çok daha ekonomik. Çünkü koyu kıvamlı yapısı en az %30 tasarruf yapmanızı sağlıyor. Diğer bebek kremlerinde 2-3 parmak kullanırken sudocream için 1 küçük parmak sürmemiz yeterli oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.