Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pure Line 80° Deniz Mineralleri Kolonya
amazon-image
Pure Line 80° Deniz Mineralleri Kolonya

Pure Line 80° Deniz Mineralleri Kolonya

Pure Line 
  4.46  (1687 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Pure Line'ın doğadan ilham alan kokuları şimdi kolonyada sizinle buluşuyor! 

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%29
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

yaren s.
Yaren S. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak çok beğendim. Genelde kolonya kokuları bana çok ağır gelir fakat deniz minarelli olmasından dolayı ne kadar kolonya olsa bile diğer markalara göre daha fresh bir kokuya sahip. Şişe boyu olarak ürün normalden bir tık daha büyük böylelikle uzun süre kullanılabileceğini düşünüyorum. Çantaya rahatlıkla atılabilen bir ürün bu yüzden pratik. Elime döktüğümde diğer kolonyalara göre daha fazla temizlenmiş hissiyatı aldım. O kadar güzel bir ürün ki kullandıktan sonra elimi sabunla yıkamış hissiyatı veriyor. Eğer kokusunu fresh ve güzel dezenfekte edebilecek kolonya arayışındaysanız bu ürünü kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Süreyya E.
Süreyya E. · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapağı açar açmaz inanılmaz güzel bir koku yayıldı odaya. Bu kadar güzel kokan bir kolonya hiç kullanmamıştım. Bir çok parfümden daha güzel kokuyor. Bazı kolonyalar elde tuhaf bir his bırakıyor. Bu ürün kesinlikle öyle bir his bırakmıyor. Üstelik kokunun etkisi çok uzun süre kalıyor. Saatler sonra bile bu güzel koku nereden geliyor diye sordu herkes. Harika kokması, uzun süren kalıcı etkisi ile bence mükemmel bir kolonya. Bundan sonra tek tercihim Pure Line 80° Deniz Mineralli Kolonya 😍🤩🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül D.
Betül D. · 37 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pure line deniz mineralli kolonyası efsane güzel kalıcı bir kokuya sahip pandemi sürecinde limon kolonyasından sıkılanlar bunu tercih edebilir boyutu da çantada kullanıma uygun fresh hoş bir kokusu var ve bu kadar kalıcı olmasını beklemiyordum gönül rahatlığıyla tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simay A.
Simay A. · 35 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün 80° olması ile hijyen anlamında beklentilerimi karşılıyor fakat kokusu hiç benlik değil daha farklı fresh, çiçeksi bir koku olsaydı şişesiyle, kolay kullanımıyla tam anlamıyla benim ürünüm diyebilirdim. Başka kokuları varsa mutlaka onlara bir şans vermeyi düşünürüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÜLŞAH P.
Gülşah P. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem bir kokusu var. Sürdükten bir zaman sonra kokusu burnuma tekrar tekrar geliyor. Pandemi döneminde bir çok kolanya markasını deneme fırsatım oldu ancak en çok bu markayı beğendim. 80 derece olması ayrıca artı bir yönü oldu. Kesinlikle alınmasını tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep tuğçe S.
Zeynep Tuğçe S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok fresh kokuyo temiz bi kokusu var kokusu için bile alınır. Şişesi orta boy normal bi çantaya sığar, ürünün çok fazla dökülmesini engelleyecek bi kapak seçilmiş yanımdan ayırmıyorum. İlk izlenim olarak bende çok olumlu etki bıraktı kesinlikle denemelisiniz limon tütün gül gibi kokular ağır geliyosa tercih edilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MESUT T.
Mesut T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime geçtiğinde çok beğendim ve kullanmak için bir kenara koydum. Sonraki gün baktığımda ise eşimin kullandığını fark ettim. Gizlice benden kaçırmış. Yani kokusu hem bayanlar hem baylar tarafından seviliyor. Bana üniversite yıllarında kullandığım artık satılmayan kokulu bebek kolonyalarının anımsattı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aylin k.
Aylin K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ilk kez bir ürününü kullandım, oldukça hoş kokusu var ve güzel bir ferahlama hissi veriyor. Açıkçası ilk açtığımda tereddüt etmiştim denemeden önce ama kullandıktan sonra ciddi anlamda kokusundan etkilendim. Parfüm kokusundan ziyade kolonya kokusunu hissediyorsunuz ki bu kolonyada aradığım bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz İrem Ü.
Deniz İrem Ü. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk aldığımda kokusunun bu kadar hafif ve güzel olacağını hiç düşünmemiştim. Ama tam deniz esintisi kokusu var, beni sanki tatile gönderdi. Şişe tasarımını çok beğenmesem de çantana atıp rahatça her yere götürebileceğin , küçük ve kullanımı kolay. Kokusu ama efsane :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan K.
Nihan K. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
80 derece olması bu pandemi döneminde en önemli koşullardan biri. Kokusu çok ferah ancak elde koku kalmasını sevmeyenler için sıkıntı olabilir çünkü erkek parfümünü andıran bir kokusu var ve uzun süre elden kokusu gitmiyor. Ancak benim çok hoşuma gitti bittiğinde almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.