Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado
amazon-image
Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Kiehl's 
  4.49  (953 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Avokado Yağı içeren bu yumuşak formül ile göz çevresini nazikçe nemlendirir. Yağ içinde su molekülü şeklindeki benzersiz formülü, göz çevresine nem bombardımanı ile anında canlılık kazandırır. Benzersiz, konsantre dokusu göze nüfuz etmez. Göz doktorları ve dermatologlar tarafından test edilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%23
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Ö.
Merve Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısını çok beğendim, kullandığım göz kreminin yapısından çok çok rahatlattı göz çevremi. Elimdeki bitince kesinlikle bunu almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ç.
Kübra Ç. · 31 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kreme bayıldım aslında ama yapısından dolayı 4 puan vardım. Balsam gibi biraz koyu bir kıvamı var. Göz altı gibi hassas bir bölgeye uygulanacak bir ürünün sürümü daha kolay akışkan bir kıvamda olmasını beklerdim. Onun dışında ürün vaatlerini yerine getiriyor, gayet başarılı. 2 hafta boyunca sabah akşam düzenli olarak kullandım. 26 yaşındayım ciddi bir kırışıklığım olmasa da ince çizgilerim ve mimiksel kırışmalar vardı. Bu kırışıklıkların açıldığını gözlemlediğimi söyleyebilirim. Kremin rengi de çok hoş. Tam bir avokado yeşili. Ürün sachet şeklinde geldiği için üst kısmından iğne ucuyla delik açıp bu şekilde kullanıyorum size de fikir olsun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem C.
Özlem C. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Müthiş bir şey bu bayıldım bayıldım, hatta ilk kez tester sonrası mutlaka alayım dedim. Yapısı yoğun bir krem yağ bazlı gibi ama asla yapış yapış şap gibi durmuyor koyu olmasına rağmen, ben ince yapılı göz kremi kullanırken sürmesi çok kaygan olduğu için gözümü biraz yipratiyordum bu krem yoğun olduğu için pıt pıt yapmanız lazım dolayısıyla benim kaba sürme hareketimi engellemis oldu. Çok parlak aydınlık duruyor hafif ıslak bitiş çok fresh bir görüntü veriyor, kokusu yok e daha ne olsun müthiş nemlendiriyor 10 numara 5 yıldız 👌🏻👌🏻👌🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Kaynak
Kübra Kaynak · 31 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Verdiği nem ve dolgunluk inanılmaz.Gözaltım resmen litrelerce su içmişim gibi oldu.Eğer kuru gözaltlarınız varsa vazgeçemeyeceğiniz ürünü buldunuz.Gözaltlarım Işıl Işıl ve neme anında doydu.Bu kadar hızlı bir etki sağlayacağını hiç düşünmemiştim.Doğal içerikli olması kendisini daha da çok sevdirdi.Hem kendim hem annem için orijinal boy ürün siparişi hemen verildi.Gayet başarılı bir ürün.Makyaj altına henüz denemedim ancak yağlı bir yapısı olmadığından bir sorun olacağını düşünmüyorum.Beklentimin üstünde harikkaaa bir ürün🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok fazla göz kremi denemiş biri olarak göz altımı en iyi nemlendiren keem bu oldu😍 ayrıca testerı bile çok bereketli 3 sürüşte biter gibi hissediyorsunuz fakat o kadar yoğun bir ürün ki küçücük bir miktar yeterli oluyor 🌚 powerful wrinkle reducing eye cream da muhteşemdi 🥰 tek sorun ücreti gibi gelebilir ama bence en az 6 ay kullanılır formülleri çok yoğun olduğu için dört gözle indirime girmesini bekliyorummm 🥳
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saliha Ç.
Saliha Ç. · 41 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı göze sürdükten sonra ilginç bir şekilde daha yumuşak sanki sıvı bir kıvam gibi oluyor ama rahatsız edici değil kesinlikle. Sabah akşam düzenli kullandım nemlendirmesi harika. Benim kullandığım diğer marka emildikten sonra kuruluk yapıyordu. Bu ürün malyaj altında da çok güzel, gece de çok güzel nemlendiriyor. Kapatıcıda birikme veya kusma olmadı. Ürünün orjinal boyunu satın almayı düşünüyorum. Kesinlikle tavsiye.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hülya ö.
Hülya Ö. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
göz çevrem için herhangi bir ürün tercih etmesem de yaşın ilerlemesi ve göz altlarına yansıyan yorgunluğun belirginleştiği dönemler için tercih edilebilir diye düşündüm ve hafta sonu bakımıma dahil ettim. kıvamı yoğun, uzun süre kullanım avantajı sağlayacaktır. uygulama esnasında kıvamlı olması uygulamayı kolaylaştırdı, aşırı sıvımsı olmaması göz bölgesinde bir kayganlık oluşturmadığı için rahat hissettim ve hızlı emildi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar B.
Pınar B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten efsaneleşmiş avokadolu göz kremini ne zamandır denemek istiyordum bu pakette şahane denk geldi. Kremin yalnızca mercimek tanesi kadarının parmaklar arasında ısıtıp biraz inceltilmesi sonrasında uygulanması öneriliyor. Ben verdiği nemi çok sevdim ❤️ Bu sıralar farketmeye başladığım ince çizgiler sebebiyle göz çevreme nem sağlayacak bir krem arayışındaydım, sanırım bir kutu alacağım ❤️👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk sürdüğümde göz altlarımda bi gerilme hissettim korktum acaba ürün bana uygun değil mi diye fakat sabah uyandığımda göz altlarım yumuşacık ve parlaktı. Sonraki kullanışlarımda öyle bi durumla karşılaşmadım oldukça beğendim. Cilt tipimin karma olmasına rağmen neme çok fazla ihtiyacı olduğunun fatkettim. Bu ürünün Tama boyunu almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Türkan Ç.
Türkan Ç. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Henüz böyle bir ürün kullanmıyorum. Ama bir kaç yıl içerisinde kullacağım gibi görünüyor. Özelliklede ikiz kızlarımdan sonra yorgunluk ve uyku probleminden güne görüntü olarak çok yorgun başlıyorum ve bu ürün plastik cerrahi gibi göz ve çevremde güçlü bir tabaka oluşturdu, makyaj yapmışım gibi bakımlı bir görüntü verdi. Çok beyendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.