Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
HP Neverstop 1000W Laser Yazıcı
amazon-image
HP Neverstop 1000W Laser Yazıcı
HP Neverstop 1000W Laser Yazıcı

HP Neverstop 1000W Laser Yazıcı

HP 
  4.78  (65 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Masrafını çıkaran Yazıcı; HP Neverstop Laser

İşletmenize HP Neverstop ile yatırım yapın, tasarruf edin. İçinden çıkan toneriyle 5.000 sayfaya kadar baskı alın. Toneriniz bittiğinde çok uygun fiyata satılan 2.500 sayfalık yedek toner dolum kitiyle, kendiniz 15 saniyede kolayca doldurun.

HP Smart App ile mobil baskı almak çok kolay!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%78
%18
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

mustafa d.
Mustafa D. · 46 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kurulumu çok kolay ve wireless bağlantı da sorunsuz çalışıyor. Android ve İOS telefonlarda kullanılabilen yazılımı çok pratik. Toneri dolu geliyor yani 5000 sayfa civarında baskıya hazır. Sık kullanan ve haftada bir kullanan kişiler için de ideal gözüküyor, zira mürek püskütmeli yazıcılarda sık kullanılmadığı zaman sıvı mürekkep tıkanıklık yapıp çok uğraştırıyor, bu nedenle lazer yazıcı kullanımını tavsiye ediyorum eğer hergün çıktı almayacaksanız. Maliyet açısından bakıldığında HP orjinal tonerinin fiyatı makul (2500 sy toner yaklaşık 110 TL). Baskı maliyeti açısından çok verimli olduğunu düşünüyorum. Ürünün tasarımı da çok hoş bence. Yazıcı çalışmaya başlarken ve çıktı verirken çok sessiz sayılmaz, çalışma mantığının bu noktada 10 yıl önceki lazer yazıcılardan bir farkı yok. Tek farkı görsel tasarımı ve tonerinin toz şeklinde doldurulabiliyor olması. Toz şeklinde toner dolumu yapıldığında yazıcı drum ının 20.000 sayfa ömrü varmış (yaklaşık 700 TL). Bu da baskı maliyeti açısından kabul edilebilir bir düzeyde. Bence dikkat edilmesi gereken konu bu ürünün ilk satın alma maliyetinin ne kadar olduğu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Levent A.
Levent A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kurulumu oldukça basit ve kutusunda yazıcıyla ilgili her şey var. USB kablosu bazı markalarda veya modellerde dahil olmuyor ancak bunda mevcut. Kutudan ayrıca hem normal hem de avrupa standardı fiş çıktı. Baskı hızı ve kalitesi oldukça iyi. Bir lazer yazıcıya göre sessiz sayılabilir. Tanklı olması ise muhteşem bir avantaj. Yazıcının üzerinde bulunan kapağı açıp hızlıca dolum yapılabiliyor. (Kapak yukarı doğru değil yana kaydırarak açılıyor. Plastik bir parça, yukarı açarak zorlamayın elinizde kalabilir.) Açıkçası tonerin ayrı geleceğini düşünmüştüm ancak yazıcı tam dolu geliyor. Üzerindeki toner göstergesi de oldukça güzel. Wi-fi özelliğinin olması ofis gibi alanlarda kullanımında oldukça avantaj sağlıyor. Kağıt tepsisinin ayrı bir aparatla kapatılması da hem güzel bir görüntü sağlıyor hem de kullanıcının kağıda müdahale edip sıkışmalara yol açmasını engelliyor. Kağıt kapasitesi de oldukça yüksek. Yazıcı otomatik olarak çift taraflı baskı yapmıyor, el ile kağıtları yeniden yüklemeniz gerekiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vahit B.
Vahit B. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yazıcının en büyük artısı tonerinin doldurulabilir olması. Benzer lazer yazıcılara nazaran işletme maliyetinin çok daha düşük olması ve toner dolumunu ofiste kendi kendime gerçekleştirebilecek olmam ürünün en önemli nitelikleri. Ofisimde hali hazırda yine HP markasının Smarttank serisi doldurulabilir tanklı mürekkep püskürtmeli bir yazıcısını kullanıyor olmama karşın, kısa süre içerisinde çok sayıda çıktı almak istediğim anlar için lazer bir yazıcıya ihtiyaç duyuyordum, yeni HP Neverstop yazıcım neredeyse mürekkep püskürtmeli bir yazıcı maliyetine lazer yazıcı kullanmak imkanı sağlayacak bana.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap Y.
Mehtap Y. · 41 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncekile fiyat performans karşılaştırması yaptığınızda gerçekten çok başarılı bir ürün satın aldığınızı anlıyorsunuz. Baskı kalitesi çok iyi ve inanılmaz hızlı. Kullanım kılavuzundaki detaylı açıklamalar sayesinde çok kolay kurulum yapabiliyorsunuz. Wifi bağlantısı özelliğinin olması 30 metrelik bir alan içerisinde yazıcıyı kullanabilme özgürlüğü sunuyor. Dış görünüş olarak da çok şık bir tasarıma sahip. Aynı zamanda kağıt koyma tepsinin üzerinin ekstra bir kapakla kapatılıyor olması kağıtların toz tutmasını engelliyor. Çok iyi düşünülmüş önemli bir detay.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aykut B.
Aykut B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok güzel memnunuz 1-2 haftadır kullanıyorum çok hızlı ve sessiz benim bu yazıcıdan önce Canon pixima g3400 yazıcım vardı fakat evde 2-3 hafta hiç çıktı almadığım zamanlar olduğu için sürekli mürekkep donuyordu bu yüzden sürekli servise göndermek zorunda kalıyordum garantisi bitince yüksek bir fiyat istediler bende kırdım attım sinirden ama bu yazıcıda kesinlikle öyle bir sıkıntı yok istediğiniz kadar kullanmayın sonra kullanmak istediğinizde çok güzel bir şekilde yazdırıyor çok memnunuz ayrıca ürünü en uygun satan yerlerden birisi kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz P.
Yeliz P. · 35 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tasarım ve kullanışlılık bakımından gayet iyi. Fazla yer kaplamıyor taşıması kolay. Basım kalitesi çok iyi. Hp smart uygulaması ile telefon, bilgisayar ve tabletten wifi üzerinden kolayca çıktı alabiliyorsunuz. Toneriniz bittiğinde dolumunu kendiniz yapabileceğiniz son derece pratik bir ürün. Üründe, tarama, fotokopi ve otomatik çift yönlü yazdırma özellikleri yok. Kendi sınıfı içerisinde en iyisi olan ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BÜLENT B.
Bülent B. · 56 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Wifi kurulumu uğraştırdı ama çok büyük kolaylık. YouTube üzerinden kurulum videolarını izleyerek kurdum. Baskı kalitesini ve hızını begendim. Evde kullanmak üzere satın aldim. iPhone , Macbook, masaüstü, android hepsinden çıktı alabiliyorum. Orjinal yedek toneri (103A) şu an 100- 120 TL aralığında 2500 sayfa çıktı verebiliyor. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erdem D.
Erdem D. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kurulumu çok kolay, teslim alır almaz hemen kurulum yaptım. Wifi sayesinde mobil cihazlardan hemen çıktı alabildim. Wifi olması büyük rahatlık. Eski yazıcım, kablo ile bağlandığı için masamın üzerindeydi ve kartuş açısından masraflı bir yazıcıydı. Şimdi kablo ile bağlantı derdi olmadığından rahatsız etmeywcek bir yerde duruyor, yer konusunda da kazandırıyor. Başarılı bir ğrü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Defne B.
Defne B. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün boyutları ve hafifliğini çok sevdim. Masa üzerinde şahane bir ürün. Kablosuz E print özelliği olması en büyük tercih sebebimdi. Kurulumu çok basitti.. baskı kalitesi güzel. Hızı mükemmel Toneri ne zaman biter bilmiyorum çok yeni kullanmaya bsşladım.. Bi de renkli baskı olsaydı harika olurdu.. Kesinlikle tavsiye edeceğim bir üründür..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yazıcıyı çok beğendim. Kurulumu çok basit. Boyutu ve wifi baskı alma özelliğinden dolayı istediğiniz yere koyabiliyorsunuz. Baskı kalitesi oldukça iyi. Mürekkebini kendin yükleyebiliyorsun bu da güzel bir özellik. Yazıcıya kağıtları koyduktan sonra tozlanmaması için ayrı bir kapak var bu da bir artı. Ofis ve evde belge yazdırmak için uygun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.