Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
HİPP Babysanft Mini Güneş Sütü
amazon-image
HİPP Babysanft Mini Güneş Sütü

HİPP Babysanft Mini Güneş Sütü

HiPP  · hipp.com.tr
  4.45  (774 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • UVA ve UVB ışınlarına karşı etkili koruma sağlar, doğrudan uygulama ile güneşin meydana getirdiği hasarlardan korur.
  • Kolay emilimi sayesinde sürüldükten sonra beyaz film tabakası bırakmaz.
  • Suya dayanıklıdır.
  • Hafif formülü sayesinde yüz ve el için kullanımı uygundur. Oktokrilen içermez.
  • Cilt ile uyumluluğu dermatolojik olarak test edilmiştir.
  • Organik badem özü içerir. Organik badem özü, kontrollü organik olarak elde edilen olgun bademlerden sağlanmaktadır ve içeriğinden dolayı en yüksek kaliteye sahip cilt bakım ürünlerinden birisidir. Cildin yenilenmesinde ve korunmasında özellikle yararlı olan doymamış yağ asitleri açısından oldukça zengindir. Organik badem özü özellikle hassas ve kuru ciltler tarafından iyi tolere edilir ve bebek cilt bakımında tercih sebebidir.
  • Nanopartikül, hayvansal ham madde, paraben, parfüm, PEG (polietilen glikol), mineral yağ, esansiyel yağ, renklendirici, koruyucu içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%34
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ebru K.
Ebru K. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün bebekler ve hassas ciltler için kullanılabileceği belirtilmiş. Yazın günlük kullanıma uygun olabilir ancak tatilde tabii ki de daha yüksek faktörlü güneş sütü kullanılmalı. Ürünün koruması 30 faktör. Ürünü sürdüğünüzde beyaz tabaka oluşmuyor. Kesinlikle kokusuz bir ürün. Parfüm, paraben, peg içermemesi benim için önemli ve artı puan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal U.
Hazal U. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim yok bunun için kendim kullandım. Çok hassas bir cilde sahip olduğumdan genellikle hep cilt için bebek ürünleri kullanırım. Bunu da kullandım ve gerçekten memnun kaldım. Özellikle iz bırakmaması ve küçük ölçülerde büyük etki göstermesi çok güzel. Cilt tarafından hızlı emiliyor ve içerisinde paraben, parfüm vb olmadığın bebek içinde gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Bir eczacı adayı olarak ürünü çok beğendim. Çok teşekkür ederim denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Süreyya E.
Süreyya E. · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim yok, ürünü kendim kullandım. Yüzüme uygulandığımda diğer güneş kremleri gibi terleme yapmadı. Sürdüğümde yüzümde ya da kollarımda beyaz bir tabaka bırakmadı. Diğer kremleri sürdüğümde kremin dağılması için epey uğraşmam gerekiyordu. Bence güneş koruyucu ürünler kokulu olmamalı. Yüzümüze sürdüğümüz de o koku rahatsız edebiliyor. Bu üründe kesinlikle öyle bir koku almadım. Hipp Babysanft Güneş Sütü, kesinlikle kullanmaya devam edeceğim bir ürün 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Petek D.
Petek D. · 49 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hipp babysoft güneş sütünü çok beğendim.Ürünün organik olması beni sevindirdi.Ürünü ilk oğlumda denedim çok memnun kaldım.Cildini yumuşacık yaptı ve cildinden kolayca emildi.Süt olduğu için beyaz kalıntı bırakır endişesi etmiştim fakat beyaz renk bırakmadı.Suya dayanıklı olması beni sevindirdi.Yüzünede rahatlıkla sürebilirsiniz,kokusu yok.Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge T.
Özge T. · 42 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hipp mamalarına olan güvenim ve üretimleri benim güneş kremini tereddütsüz kullanmamı sağladı. Ayrıca 2 bebeğime Hipp ürünlerini kullanırken kapaktaki firma sahibinin imzası dikkatimi çekmişti. Yani bir şey olduğunda sadece firmam değil üründen bende sorumluyum diyerek. Firmanın ne kadar dürüst bir mantaliteye sahip olduğunuzu anlıyorsunuz. Bir Estetisyen olarak kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma E.
Fatma E. · 36 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çanta boy olması gayet güzel bir yerlere giderken çantamıza atıp çıkabileceğimiz çok güzel bir ürün. Açıkçası büyük boy ürünlerin kullanım ömürleri sebebiyle bitmediği ve sonrasında çöpe gitmesi beni üzüyordu bu boyu çok beğendim. Ayrıca çok hoş kendine has kokusu var yapış yapış bir hisse sebep olmuyor ilk günden kullanmaya başladık ve memnun kaldık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Ş.
Dilek Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece bebek değil kendi yüzüm için kullandım. Hassas bir yüzüm olduğu için tercih ederim tekrar satın alırım. Kabı daha sağlam olabilirdi çantada akabilir gibi geldi. Sürümü kolay. Yüzde beyazlık bırakmıyor, güzel bir ışıltı veriyor. Koruyuculuğunu malesef karantinadan dolayı deneyemedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra K.
Zehra K. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyutu çok tatlı ve kolayca her yere taşınabiliyor. Güneş kremlerinin 12 ay ömrü olması nedeniyle boyutu benim için çok önemli. Sezon bitmeden tüketmeyi gerekli buluyorum. Bebeğimin hassas cildi için çok hoş bir seçim oldu. Hatta kendim bile zaman zaman ellerime sürdüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket Y.
Buket Y. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yapış yapış durmuyor ,yağlılık hissi yok ,çabuk emiliyor.30 faktör olması konusunda tereddüte düştüm 50 faktör olanı daha koruyucu olur.Şişe tasarımı kullanışlı dökme veya akma yapmıyor hafif nemlendirme etkisi var ürünü kullandığınızı hissetmiyorsunuz hafif.Krem kokusu,parfüm kokusu vs yok o yüzden çok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu E.
Duygu E. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü yüzüm için kullandım henüz bebeğim yok. Ama Bi ebe olarak bebekler için uygunluğunu onaylıyorum içerği çok temiz. Kendim için kullanımıma gelirsek yüzüm için kullandığım güneş koruyucular hep parlama yapıyordu yağlı his bırakıyordu ama bu üründe böyle bişey görmedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.