Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GOO.N Premium Soft Külot Bez 5 numara
amazon-image
GOO.N Premium Soft Külot Bez 5 numara

GOO.N Premium Soft Külot Bez 5 numara

Goo.n 
  4.47  (4016 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni GOO.N Premium Soft Külot Bez’in nefes alan yüzeyi ve inceltilmiş yapısı bebeklere gün boyu rahatlık sağlar.

Bezin tamamını kaplayan nefes alan yüzeyi, pişik ve kızarıklık oluşumunu önler.

Anne yumuşaklığından ilham alarak tasarlanan yumuşacık dokusu, bebeklerin cildini sarar ve korur.

GOO.N Premium Soft Külot Bez, "360 derece nefes alan bez" özelliği sayesinde bezin ve bebelerin cildinin nefes almasını sağlar.

Nefes alan yüzey, bezin içerisindeki nem oluşumunu engeller.

Yenilenen esnek bantlarıyla vücuda mükemmel uyum sağlar.

Pişik ve kızarıklık oluşmasını önler.

Ultra yumuşak dokusuyla bebeklerin narin cildini özenle sarar ve korur. Bu sayede bebekler gün boyu rahat eder.


Nasıl kullanılır?

Kullanımı son derece kolay, bebeğinize külot giydirir gibi GOO.N külot bezi giydirebilirsiniz. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%28
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Buket T.
Buket T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben genel olarak hep cırt cırtlı bez kullandım bebeğime . Külot bezin bu kadar rahat olabileceğini bilmiyordum. Hem bunu deneme imkanı sundu. Ayrıca bu markanın bezi okadar yumuşacık ki dokusu ayrı bı güzel. Ve kenarlarından kolayca yırtılıp çıkarılıyor. Çok beğendim. Galiba bez markamı değiştireceğim ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevim D.
Sevim D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak yumuşak olmasına dikkat ettim gerçekten çok iyi iz yapmiyor bu ince çizgiydi 2. Olarak ise asla taşma yapmıyor bu nimet gerçekten anneler bilir bir de koku olarak sanki azalma var çok beğendim tavsiye ederim teşekkürler denebunu ekibine.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yagmur yasemin o.
Yagmur Yasemin O. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü elime aldığımda yumuşacıktı denemeyi düşündüğüm bir ürünü ama cesaret edemedim oğlum alerjik Bi bebek ve her bezi kullanamıyorum. Fakat sayenizde goo.n un bezini deneyip önyargımı kırdım. Oğlum şort gibi oldugu için hemen bezini çıkartıp giymek istedi bnde hemen giydirdim belini çok guzel sardı bacak kısmı sıkmadı ve sızdırma taşırma yapmadı. Kolay kullanımı, pamusu içi ve bebeğimi pişik yapmaması da beni çok memnun etti teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek S.
Dilek S. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pamuk dokusu cok güzel ve üzerindeki Disney karakterleri güzel düşünülmüş. Bezi bebegimde kullandigim da uzun sure kalmasina ragmen sizdirma yapmadi. Daha önce kullandigim bezle kiyasladigim da Coon bir adim öne gecti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyzanur D.
Beyzanur D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyatı bi anda çok arttı dengelenmeli bence ama ürün fiyat performans ürünü aynı zamandada gerçekten 💛 Dalin onaylı olmasıda iç rahatlatıcı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SONGÜL K.
Songül K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek bezi ve bez külotlar bebeklerin yaşam kalitesini çok ciddi boyutta etkileyebiliyor bu sebeple marka seçimi gerçekten çok önemli. En ufak pişikler hayatı kabusa çevirebiliyor. Bu sebeple daha önce kullanmadığım bir markayı denerken çok tereddüt ediyorum. Bu ürünü kullandığımda herhangi bir kötü deneyim yaşamamış olmak ve bebeğimin rahatsız olmaması bende güven sağladı. Oldukça da koruyucu bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok yumuşak bir bez bebeğim için hiç bez değiştirmedim, ama bunun kullanımını sevdim en önemlisi bebeğim içinde rahat hareket ediyor, bebeğim Hareketli kolay giyiliyor,ve bel kısmının lastikleri çok yumuşak ve çok esnek ,en kısa zamanda bu üründen alacağım tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
PINAR T.
Pinar T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben Goon bezi zaten kullanıyordum fakat külot bez ilk defa denedim. Temiz içerik kuru tutmasi ve pişik yapmaması benim için yeterli. Külot bez rahatlık açısından çok kurtarıcı. Bebek söz konusu olunca en iyisi olması önceliğim. Kesinlikle tavsiyemdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DUYGU Y.
Duygu Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk başlarda tereddütlerim vardı ya sızdırma yaparsa diye fakat beni yanılttı hatta çok memnun kaldım hem kullanışlı hemde dayanıklı hiç sızdırma yada pişik yapmadı bundan sonra bu bezi kullanmaya başlayacağım alacak olan herkes gönül rahatlığı ile alabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Y.
Gamze Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sızdırmazlık ve kullanım kolaylığı diğer bezlere göre çok daha iyi.. Geliştirilmiş ve üzerinde çalışılmış bir bez elinize aldığınızda bile bunu hissedebiliyorsunuz. Yeni doğacak olan bebeğimede kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.