Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Elma Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Elma Püresi

GERBER® Organik Elma Püresi

  4.58  (1823 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.


Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%18
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Buket T.
Buket T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı çok kolay kapaklı olması ayrıca güzel bir özellik tamamını bitiremediğinde kapağını kapatıp kaldırıyorm. İçeriği güvenilir bebeğim çok sevdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu T.
Cansu T. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı çok pratik nereye giderseniz yanınızda taşınabilir kaşıkla kavanozla gezmeye son. Bebeğim severek tüketti organik ve güzel kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilay Nur O.
Dilay Nur O. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolay taşınabilir olması harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ş.
Melike Ş. · 30 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim organik ve paket tarzı hoş, çok güzel hazırlanmış. Tadına bende baktım güzeldi biraz ekşimsiydi benim kızım sevdiği için sıkıntı yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin K.
Esin K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime sağlıklı bir yiyecek verdiğimi ve dışarıda kolay hızlı ve organik ve de kendi kendine oylanarak yiyebileceği bir besin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur A.
Öznur A. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim bunu çok sevdi. Meraklı bir anne olarak ben de azıcık tadına baktım. İçerisinde kullanılan elma lezzetli olunca şekere gerek kalmıyor zaten. GERBER bunu başarmış. Buram buram organik elma tadını alıyorsunuz zaten. Yakınımdaki marketlerde bu mamayı daha önce hiç görmedim açıkçası adını da ilk kez gördüm. O çok bilindik kavanoz mamalarından 10 kat daha lezzetli. Diğer mamaları bebeğim çok iştahla yemiyor ama buna bayıldı kelimenin tam anlamıyla.Kolay yenebilir olması bebeğimin de hoşuna gitti.Tek seferde hepsini bitirdi ve daha var mı diye baktı :) Tek sıkıntı belirttiğim gibi: marketlerde bulamadım bu ürünü. O yüzden internetten sipariş verdim gelmesini bekleyeceğim. Şeker ilavesiz ve organik meyve püresi bulmak çok zor.Keşke GERBER'e daha kolay ulaşabilsek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şengül K.
Şengül K. · 34 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elmalı olandan kullandık yani o kadar pratik ki tek kullanımlık küçük rahatlıkla taşınır kırılma dökülme derdi yok yani harika çok beğendim sonra kapağını açıp rahatlıkla çocuk kendi de yiyebilir.Agiz kısmı korkmayın ağzını acıtacak bir dokusu yok yani tadı çok güzel şahsen bende denedim.Organik daha ne olsun keşke daha önce tanışsaydık...Farklı bir markanın cam şişede olandan kullanmıştım ama bu çok pratik kırılma dökülme derdi yok vallaha super.Benim çocuk tabağa dökmeni istediği için tabağa koydum fakat rahatlıkla elde içilir yani
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rahime T.
Rahime T. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bebeğim konusunda gerçekten hassas biri olarak ürünü gerçekten sevdim.Benim için çocuğuma yedirdiğim ürünlerde kesinlikle şeker olmaması lazım bu üründe ekstra şeker yok şeker ilavesiz.Bir diğer etken üründe kıvam artırıcı yada nişasta gibi katkı ürünlerin olmaması lazım bu üründe de bulunmuyor en önemlisi organik tarım amblemi var ürünün üzerinde buzaten ürünü güvenmemizi sağlayan en önemli unsur.ürünü tavsiye eder öneririm tadı kıvamıda gayet güzel çocuğum severek yedi tadını beğendi.Bende tadına baktığımda bayacak bi şeker yada lezsetsiz bu tadı yok gayet güzel güvenilerek tüketilebilinir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra C.
Esra C. · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kızım bade bayılarak yedi :)) gerçekten o kadar pratik ki. Parkta misafirlikte çocuğum hareket halindeyken rahatlıkla tüketiyor. Üzerine dökülme sorunu yok. Hem organik hem de tadı güzel. İçerisinde ki elmanın tadını alabiliyorsunuz. Kokusu da cezbedici bence. İlave şeker içermiyor ve sağlıklı atıştırmalık yerine geçiyor. Biz gerçekten çok sevdik. gerberin başka ürünlerini de denemek için sabırsızlanıyoruz ve bu ürününüde denebunu.com sayesinde deneme fırsatı buldum. Gerçekten başarılı. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elvan T.
Elvan T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü hali hazırda zaten daha önce de kullanıyorduk. Evde olduğumuz zamanlarda bahçemizden topladığımız meyveler ile doğal meyve suyu tüketiyor kızım. Ancak sokağa çıktığımızda pratik kutusu, taşıma kolaylığı, dökülmeden içilebilmesi ve en önemlisi koruyucu, tatlandırıcı, şeker gibi fazlalık içermemesi açısından ilk tercihim. Kızım da tadını çok beğeniyor. Bense bir anne olarak yukarıda sıraladığınız bütün özelliklerini çok beğeniyorum. 1den 5 e kadar aralarında bir sıralama yapmam zor oldu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.