Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Bidolu Kurabiye Parçacıklı Gofret
amazon-image
Eti Bidolu Kurabiye Parçacıklı Gofret

Eti Bidolu Kurabiye Parçacıklı Gofret

Eti Bidolu 
  4.69  (8244 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kakaolu gofret yaprakları arasında dolu dolu çikolata kreması ve kakaolu kurabiye parçacıkları ile yeni Eti Bidolu gofret severleri lezzete doyuracak. Gofrette yenilik ve haz arayanlara: Eti Bidolu!



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%13
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülşah Ünal
Gülşah Ünal · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bidolu’ya ailecek bayıldık😋 hem çıtır çıtır bir gofret hem de içi dolu dolu çikolata tam doyumluk bir atıştırmalık olmuş 😍 çay yanında kahve yanında rahatlıkla ikram edilebilir 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DUYGU Y.
Duygu Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok güzel ağızda dağılıyor kurabiye parçacıklı oluşu ayrıca güzel olmuş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra U.
Kübra U. · 34 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yediğim en güzel gofretlerden biri içi bol çikolatalı, kremalı ve kurabiye parçacıklı. Tek ısırıkta bile yoğun has ve lezzet veriyor. Bundan sonra favori gofretim diyebilirm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Suzan A.
Suzan A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim tüm samimiyetimle söylüyorum aşırı hafif ve hoş bir tadı var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Ö.
Eda Ö. · 30 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kurabiye Parçacıklı Bidolu #yeni çıkmış. Diğer iki çeşidi zaten uzun zamandır raflardaydı. ☺️ Bidolu çıtır gofretlerinin arasında yoğun krema bulunuyor. Kremaların içeriği her pakette farklı.🙆🏻‍♀️ Kurabiye parçacıklı çeşidi dışındaki çeşitlerde yer fıstıkları bulunuyor. 😍 Kurabiye parçacıklı olan çeşidinin gofreti ve kreması yoğun kakao içeriyor. Bitter tadına çok yakın bir lezzeti var. Kurabiye parçacıkları da kremaya çok yakışmış. 😍😍😍 Birçok markette satışı mevcut. ☺️ Siz de denk gelirseniz mutlaka alıp deneyin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer K.
Hacer K. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle en begendiğim market yiyecekleri arasına girdi. Ilk paketi açtığımda normal klasik bidolu gofreti gibi sandim fakat tadı gercekten çok farkli ve çok çok guzel. Satin alacağım ürünler arasına baş sıraya yerleşti. Gofretin arasındaki ağza gelen kurabiye parçacikları farklı bir tad ve enfes bir lezzet katmiş. Daha once bu çeşidi duymamıştım ve denememiştim. Oaketin kuçük olup hemen bitmesi dışında bir sorhn yoktu😄 Kesinlikle herkesin denemesini tabsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ramazan y.
Ramazan Y. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi açar açmaz güzel bir kakao kokusu geliyor ve bu lezzetli gofret beni ye diyor. Kakao sevmeyenere ağır gelebilir çünkü yoğun bir kakao tadı var . Ama benim gibi kakao sevenler bu ürüne bayılacaktır. İçinde küçük kurabiye parçaları var,yerken dişinize geliyor ve çikolata kremasiyla beraber ağızda dağılıyor. Kurabiye parçaları çok yakışmış ve ayrı bir lezzet katmış. Şeker oranını da çok güzel ayarlamışlar. Çok beğendim favori gofretlerim arasına girdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Y.
Ezgi Y. · 39 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle zaten bi dolu mükemmeldi bir de kurabiye tadı olunca inanılmaz. Sanki nescafe ile bisküvi yemişsin gibi enfes bir tad bırakıyor ağızda tadı. Ayrıc tok tutması inanılmaz güzel en az 2-3 daat bir şey aramıyorsun. Çocuklara yedirdim onlarda bayıldı ancak onlar bitiremiyor hem kurabiye hem çikolata böylece atıştırmalık olarak d kullanabildim. Şiddetle denemenizi tavsiye ederim. Ben kutuyla aldm siz de öyle yapın fiyatı zaten uygun marketlerde.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simay u.
Simay U. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kurabiye parçacıklı gofret tam olarak ağızda dağılıyor o istenilen dolu dolu çikolata tadını gofret ve çikolatayla vermiş hem kurabiye hem çikolata hem gofret isteğinizi anında karşılıyor. Ayrıca gofretin ince olması da çok hoşuma gitti hani babaanne, anneanne evlerinde kalın gofretler olur ya tatlı krizine girdiğinizde yersiniz ama o kadar büyüktür ki bi ısırıkta bayar yemek istemezsiniz işte bu onlardan değil yumuşacık ağızda dağılıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde gofret seven birisi değilim bana hep tatları kuru geldiği için fazla tüketmeyi tercih etmem ancak Eti Bidolu kakao ve çikolata oranıyla çok hoşuma gitti, arada o çikolatanın akışkanlığını hissedebiliyorsunuz, o akışkanlık biraz daha fazla olsa çok daha güzel olabilir aksine ben kurabiye parçacıklarını çok fazla hissedemedim, daha fazla dişe gelir diye düşünmüştüm ama bu haliyle bile çok güzel olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.