Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Diadermine Expert Active Glow Sıkılaştırıcı Gündüz Kremi
amazon-image
Diadermine Expert Active Glow Sıkılaştırıcı Gündüz Kremi

Diadermine Expert Active Glow Sıkılaştırıcı Gündüz Kremi

Diadermine 
  4.32  (4789 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Sıkılaştırıcı Gündüz Kremi 

İçeriğindeki C, H, D Derma Vitaminleri ile cildi sıkılaştırır, güçlendirir ve cilde aydınlık verir. 4 haftada daha genç görünen ve ışıldayan bir cilt sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%30
%7
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır diadermine günlük bakım kremini kullanıyorum. Sabah yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra yüzüme kremimi sürerim sürmeden ne dışarı çıkarım ne de makyak yaparım. Diadermine den çok memnunum bu ürünün sıkılaştırıcı özelliği olmasını beğendim. Yaş yavaş yavaş ilerlediğinden dolayı zaten bu serisini denemek istiyordum o yüzden numunesini denemem iyi oldu. Kokusu ve dokusu güzel, ciltte kolay emiliyor, üzerine makyaj yapıldığında da güzel baz oldu benim için. Ben memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
CANSU A.
Cansu A. · 33 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
#dıadermıne expert active glow sıkılaştırıcı gündüz kremi ürününü ilk kez kullandım ve ilk kullanımda cildimde vermiş olduğu aydınlık ve ışıltıyı beğendim✌️Cildimde yağlı bir his bırakmaması ayrı bir artı kazandı🧡 C,H ve D vitaminleri içeren bu seri 4 haftada ışıldayan ve daha genç gözüken bir cilt vaadediyor👍Düzenli kullanmayı istediğim ürünler arasına girmeyi başardı ayrıca DIADERMINE alışverişimde kullanabileceğim indirim kuponu içinde teşekkür ederim♥️ #DIADERMINE
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BURCU G.
Burcu G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diadermine markasını daha önce duymuştum ancak ürünlerini hiç kullanmamıştım.Dene bunu tarafından gönderilen sıkılaştırıcı gündüz kremini ilk kullanışımda cildimi kadife gibi pürüzsüzleştirdi.Kremin kıvamı cildimle çok iyi uyum sağladı.Kesinlikle yağlı bir görüntü yok.Karma bir cilt yapım var.Cildimi çok güzel nemlendirdi.Ben çok beğendim.Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda D.
Şeyda D. · 37 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü sabah yüzüme kalanını da ellerime uyguladım. Cildime yumuşak nemli ve parlak bir görüntü verdi. Bu görüntü ve hissi de günün büyük bir kısmını dışarda soğuk havaya maruz kalarak geçirdiğim halde koruduğuna şahit oldum. Ürünü tavsiye ederim ve sonra kullanmak üzere satın alırım. Şu an yine aynı markanın bir gündüz kremini kullanıyorum,bitince bu ürüne geçiş yapacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
birsen ş.
Birsen Ş. · 47 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diadermine lift+hydra lifting kremini kullaniyordum zaten ve çok memnundum.Bu krem de çok güzel ilk kullanımdan sonra bile yüzümdeki parlaklık ve yumuşaklığı hissettim,yüzümü yıkadıktan sonra bile kremin akıp gitmediğini fark ettim nemli kaldı. Keşke biraz daha fazla olsaydı da uzun süreli kullanimda etkisini görebilseydim 😊onu da satın alınca artık 🙈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZGÜL Y.
Özgül Y. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gerçekten yüze sürüldüğü andan itibaren yumuşacık bir his bıraktı. kendimi daha iyi hissettim ayrıca kokusu çok güzel. yüze aydınlık vererek daha rahat bir hisse kavuşmamı sağladı. kesinlikle bu ürünü herkese tavsiye ediyorum. bundan sonra tereddüt etmeden kullanacağım bir ürün. dene bunu ailesine bu ürünü deneme fırsatı verdiği için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek S.
Dilek S. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce duydum . Fakat kullanmamıştım. Bana bu deneme ürününün gelmesi memnun etti açıkçası. Bugün kullandım. Ve cildimi hafif hissediyorum. Başka ürünleri de kullanmisligim var. Fakat yüzümde bir ağırlık hissi olusturuyordu.Daha önceleri kullanmis olduğum . Markayı sanırım değiştirme vakti gelmiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meral G.
Meral G. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın nemlendiricisini kullanıyorum memnunum yaşımdan dolayı kırışıklık karşıtı krem kullanmayı düşünüyordum bu gönderdiğiniz numune bana karar vermemi sağladı az olduğu için pek anlaşılmadı ben büyüğünden aldım kullanıyorum yüzüm pamuk gibi çok güzel kırışıklıkları da engeller inşallah 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hüseyin G.
Hüseyin G. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslinda değerlendirmek için daha zamanımız var ama şu an eşime kulanmaktayım bir kaç defa surmemize ragmen cildinde parlaklık ve dedikleri gibi ışıltı gelmeye başladı ben böyle şeylere çok inanmıyordum ama faydası oldugunu gördükçe hoşuma gitti diyebilirim kullanım zamanı 4 hafta imiş daha güzel olacağına inanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim E.
Yeşim E. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun bir yapısı var ancak cildim yağlı olmasına rağmen çabucak emildi. İlk kullanımda dahi vadettiği aydınlığı sağladığını düşünüyorum. Farklı markaların parfüm kokan kremleri beni hep rahatsız etmistir ancak bu kremin çok hafif pudramsi bir kokusu var. Kremi çok beğendim mutlaka gece kremini ve serumunu alıp deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.