Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek
amazon-image
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi 
  4.43  (13353 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Dışı çıtır çıtır 144 kat açılmış hamuru, üzerinde susam ve çörekotu ile Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%31
%5
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

HÜSEYİN S.
Hüseyi̇n S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı mükemmel ısıtarak denedim peynir tadı çok yoğun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil U.
Sevil U. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
aslında tadını begendım çiziyi çok severim bu şekli de çok güzel ama bana biraz tuz oranı fazla geldı ya da krema karşısında mı bılmıyorum belki de ıkısı bırlıkte farklı geldı ama sevdım tadını boyutu bıraz kucuk ama bıraz daha uzun olursa daha doyurucu olur ya da ıkılı paket daha ıyı olur
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bikem K.
Bikem K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif, lezzetli, çıtır çıtır. Üzerindeki susam ve çörek otu sanki evde yapılmış hissi veriyor. Ben 5 çayı yanında ısıtarak keyifle yedim. İç kreması inanılmaz lezzetli, dışı puf milföy olan bu atıştırmalık fiyatından çok daha üstün bir lezzet. Bundan sonra evimde sürekli bulunduracağım, ani misafirlere ısıtıp yada ısıtmadan da hemen sunabileceğim yeni bir ürün keşfettiğim için çok mutluyum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurdan Bayram
Nurdan Bayram · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün özellikle fiyat-performans olarak çok başarılı. Milföy hamurunun çıtırlığı ve ağızda dağılmasıyla susam ve çörekotunun ekşiliği olmayan peynir tadıyla birleşimini çok beğendim. Çizi'nin kendi yoğun peynir tadı bu üründe yok ama bence çok daha dengeli ve milföyle daha uyumlu olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu K.
Duygu K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi'nin ürünlerini yıllardır severek tüketiyorum. Ürünün çıtırlığı harika. Bir börekte en sevdiğim şey susam ve çörekotudur. E Çizi' de bu konuda ellerini bol tutukları için gönlümü feth ettiler :) ürünü ayrıca ister sıcak ister oda ısısında tüketebiliyorsunuz ki bence bu en güzel yanlarından biri. Ben genel olarak ara öğün olarak tercih ederim. Fakat yoğun iş günlerinde ana öğünün yerini tutabilecek kadar doyurucu. Bence doyuruculuğuda önemli bir artı. Peynirine gelince yıllardır kremalı bisküvisinin arasinda lezzetle tükettiğimiz peynir konusunda da elleri bol davranmışlar. Ben çok fazla peynir tüketen biri değilim dolayısıyla bana bol miktardaki peynir biraz fazla geldi ama eminim peynir severler bayılacaktır :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nalan S.
Nalan S. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bildiğimiz çizi lezzetlerine bambaşka bir boyut katmış. Çörekotu ve susam acayip yakışmış. Agzımıza gelen peynir tadıysa müthiş ve oldukça doyurucu. Çantama atıp atıp aklıma geldikçe yiyesim var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burak Y.
Burak Y. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çiziye benziyor. Peynirli çiziyi çok seven biri olarak tek kelimeyle bayıldım. Üstelik ev yapımı milföy böreği gibi. Yağ oranı düşük. Porsiyonu biraz daha büyük olabilir. Yine almayı isteyeceğim bir ürün kesinlikle 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra T.
Kübra T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle belirtmek isterim ki ürünü elinize alır almaz paketi biran evvel açıp o peynir tadını merak ediyorsunuz. Çikolatalı kat kat tat müptelası olarak bende tuzlu nasıl olur diye düşünmeden edemedim. Çikolatadan daha çok yakışacağını hiç tahmin edemezdim! O kadar yerinde bir tat olmuş ki; çıtır çıtır bir hamur ağzınızda dağılırken peynirin yumuşaklığı bütünleşiyor üzerine çörek otu da eklenince efsaneleşiyor. Bir kere yemek yetmiyor hemen bir tane daha istiyorsunuz. Sizi rahatsız edecek fazlalıkta ya da ne yediğinizi anlamayacağınız azlıkta değil tam ideal! Dilerseniz açken öğün olarak tüketebilirsiniz dilerseniz çay saatinize eşlik edebilir. Gece kaçamağı olarakta değerlendirebilirsiniz 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAZAL E.
Hazal E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizinin tüm ürünlerini severek tüketiyorum, özelikle Çizi Peynirli Kreker e bayılırdım ki Çizi Peynir Kremalı Milföy Börek ile tanıştım:))) Arkadaşımın önerisi ile tattım ve kesinlikle peynir severleri buraya davet ediyorum :) Ağızda dağılan milföyün ve bıraktığı tadın müptelası olabilirsiniz. Ben ve eşim ara öğünlerde ve sabah kahvaltısında tercih ediyoruz. Kesinlikle bir kez olsun deneyin ;) Pişman olmazsınız. Susam ve çörek otu ile bütünleşmiş tadı, paketi açar açmaz burnunuza gelen mis kokusu için denemeye değer :) Denebunu ekibine de bize ulaştırdığı için çok teşekkür ediyorum. Emeğinize sağlık, kolaylıklar diliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam anlamıyla harikaaa. Çok farklı. Hem doyurucu hem börek hem çizi peyniri daha ne olsun. Hepsini bir yerde toplamak ayrı,müthiş tad vermiş. Çizi peynirli bisküviyide aşırı severdim ama bu bambaşka bir tad. Sıcakken yenmesini tavsiye ederim. peynirin erimesi ağızda güzel bir tad bırakıyo ve milföye sarılmış olması tam börek kıvamında. Günün her saati rahatlıkla tüketebileceğiniz bir ürün. Sabah öğle akşam ara öğün dilediğiniz gibi yiyebileceğiniz bir börek. Evinize gelen misafirler içinde kolaylıkla servis edebilirsiniz. Hem pratik hem doyurucu bir börek. Sabah kahvaltılarının vazgeçilmezi olacak. Herkesin evinde olabilecek kolay bir yiyecek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.