Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Braun Silk-épil 5 5610 SensoSmart Kablosuz Islak&Kuru 3 Ek Parçalı 3'ü 1 Arada Epilatör
amazon-image
Braun Silk-épil 5 5610 SensoSmart Kablosuz Islak&Kuru 3 Ek Parçalı 3'ü 1 Arada Epilatör
Braun Silk-épil 5 5610 SensoSmart Kablosuz Islak&Kuru 3 Ek Parçalı 3'ü 1 Arada Epilatör
Braun Silk-épil 5 5610 SensoSmart Kablosuz Islak&Kuru 3 Ek Parçalı 3'ü 1 Arada Epilatör

Braun Silk-épil 5 5610 SensoSmart Kablosuz Islak&Kuru 3 Ek Parçalı 3'ü 1 Arada Epilatör

Braun 
  4.33  (87 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni başlayanlar başlığı dahil 5 ataşmanlı Silk-épil 5-610 Islak ve Kuru epilatör.

  • Nazik: Yeni başlayanlar için başlık ile kadınlar ve yeni başlayanlar için mükemmel epilatör.
  • Hassas: Kum tanesi kadar kısa tüyleri kökünden alan Micro-Grip cımbız teknolojisi (28 cımbız).
  • Pürüzsüz cilt: Uzun süre kalıcı pürüzsüz cilt için tıraş edin, düzeltin ve tüy alın.
  • Daha az acı: Acı hissini azaltmak için aktif titreşimlerle vuruş yapan yüksek frekanslı masaj başlığı.
  • Etkili: Etkili bir epilasyon için, diz ve koltuk altı gibi zor bölgeler de dahil, tüm hatlara uyum sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%33
%6
%5
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Pınar D.
Pınar D. · 51 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk çıktığı günden beri hep Braun silk epil epilatörü kullanırım. Bu modelde beğendiğim özellik kablosuz kullanılabilir olması, suda kullanabilir olması ve şekli elde rahat tutulabilir olması. Diğer alt modellere göre çok kullanışlı. Eski modellere göre daha sessiz bir epilatör. Yoğun ve sert köklü kıllarda bile çok pürüssüz bir epilasyon sağlıyor bilhassa bikini bölgesinde. Kızım el koydu, tacsiye ederim 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Nur Atmanlı
Rabia Nur Atmanlı · 29 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Braun epilasyon aletinde bir numara gerçekten ve bunu denebunu'da bu kadar uygun fiyata almam gerçekten çok iyi oldu benim için hem hesaplı hem de gerçekten çok iyi bir alet kayıp gidiyor sadece. Acı falan hissetmiyosunuz neredeyse. Şiddetle tavsiye edilesi bir ürün. ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ruken A.
Ruken A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Epilasyon deyince akla ilk gelen marka tabi kii Braun. Başlıkları çok güzel ve kullanışlı, acı hissi çok az ve su altında kullanımı da hassas ciltlerde acı hissini daha da azaltmaya yardımcı oluyor. Denebunu sayesinde çok uygun bir fiyata aldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. 🙂❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ç.
Büşra Ç. · 39 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce yine braun marka epilatörüm vardı o yüzden yine aynı markayı tercih ettim. İlk kullanımımdan gayet memnunum bu şekilde de devam edeceğimi düşünüyorum. Fiyatına göre de hayli hayli başarılı bir ürün tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulya K.
Fulya K. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile bayıldım. Suyun altında asla acı hissedilmiyor. Uzun süre pürüzsüz pırıl pırıl bir cilt sunuyor. Herkes bacaklarına ne yaptın diye soruyor. Batık oluşumu ve tüyleri alırken kırma yok. Daha ne isteyim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya T.
Derya T. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten böyle bir şey almayı düşünüyordum burada gelmesi güzel bir fırsat oldu. Ürün kaliteli geri kalan acı vs. tamamen sizin cilt tipinize göre değişir. Alışkınsanız çok acımaz yeni başlıyorsanız acır. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha T.
Zeliha T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün fiyat- performans olarak çok iyi. Ama kablolu kullanımı yok yanlızca şarj olduktan sonra çalıştırılabiliyor ve şimdilik şarjı söylemenin aksine yarım saatten çok daha fazla dayanıyor. Genel olarak beğendim aldığınızda seveceğiniz bir ürün 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge K.
Müge K. · 35 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle aldığım ürünle gelen ürün farklıydı. 4 ek parçalı ürün yerine 3 ek parçalı ürün geldi. Ürünü beğendim hızlı bir alım sağlıyor ve tüyleri kırmıyor. Şarj konusunda endişeliydim ama gayet yeterli. Ekstra bir acı söz konusu değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar Ç.
Bahar Ç. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha yeni çıkan küçücük tüylerimi bile aldı. Kullanımı da çok pratik. Acıtmıyor. Tek bir problem var benim için, şarjdayken çalışmıyor acilbir durumda şarjı yoksa dolması için beklemem gerekiyor. Onun dışında her şey çok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge ç.
Özge Ç. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sarjlı olması cok güzel kablo derdi olmuyor cımbızlarım fazla olması en ince tüyleri bile alıyor. Örneğin kol kılları için hiç almayan biri öncesinde tıraş baslığı ile kesip sonrada epilasyon baslığını kullanıp kökünden rahatlıkla azısız bir sekilde alabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.