Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Babyone Gece Bebek Bezi
amazon-image
Babyone Gece Bebek Bezi

Babyone Gece Bebek Bezi

Babyone 
  4.17  (3558 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Babyone Gece Bezi

Babyone; doğal pamuk özü, organik avokado yağı ve doğal yulaf sütü ile zenginleştirilmiş formülü ile bebeklerin gece boyu rahat uyuması için Türkiye’nin açık gece bezidir.

·   15 saat boyunca yeterli kapasite sağlayarak gece boyu sızdırmalara karşı korum ve konfor sağlar.

·   Doğal pamuk özü, hassas ve tahriş olmuş ciltleri yatıştırmaya ve nemlendirmeye yardımcı olur.

·   Organik avokado yağı tahriş olmuş ciltleri yatıştırır, nemlendirir ve iyileşmesine yardımcı olur.

·   Doğal yulaf sütü, cildin nem dengesini korumaya ve cilt bariyerini desteklemeye yardımcı olur.

·   Bebek anatomisine uygun şekilde tasarlanmış yapısıyla bebeğin vücudunu sararak kıyafet rahatlığında konfor sağlar.

·   Hassas ciltler dahil bebek cildinde tahriş oluşturmadığı dermatolojik testlerle kanıtlanmıştır.

·   Parfüm, paraben, latex ve BPA gibi zararlı içerikler barındırmaz.

·   Vegan bir bebek bezidir; bebek bezinin içeriğinde ya da üretim ve işleme aşamalarının hiçbirinde hayvansal ya da hayvanlardan dolaylı yoldan elde edilen hiçbir ürün/içerik kullanılmamıştır.

Nasıl kullanılır?

  • Babyone logolu bant ön tarafa gelecek şekilde bezi bebeğinizin altına yerleştiriniz.
  • Sızdırmayı önleyen koruyucu bariyerlerin dik durmasına dikkat ediniz. 
  • Bezin arka yüzündeki esnek yapışkan bantları, her iki tarafa eşit uzaklık bırakarak desenli ön banda yapıştırınız. 
  • Bebeğinizin bezini kontrol etmek için akıllı yapışkan bantları istediğiniz kadar açıp kapayabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%27
%9
%6
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Azra D.
Azra D. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel olarak çok güzel. Doğal içerikli oluşundan dolayı bebeğimin poposuna herhangi bir şekilde zarar vermedi. Pişik yapmadı. Çok memnun kaldık. Bez sızdırma yapmadı. Topaklanma yapmadı. Sadece dışına bir doluluk göstergesi eklenebilirdi biz anneler için daha pratik olması açısından. Ama ürünü gerçekten çok sevdik. Ve bundan sonra kullanmayı düşünüyoruz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge Y.
Bilge Y. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı duymadığım için fazlasıyla önyargılıydım. Gece bebeğim için kullandım yaklaşık 12 saat sonra bezi değiştirdim oldukça ağırdı ama herhangi bir sızıntı yapmadı. Bebeğim de pişik de olmadı. Oldukça memnun kaldım. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin K.
Esin K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğiniz varsa ince eleyip sık dokursunuz bu bezi gerçekten sevdim sızdırma yapmıyor parafen içermiyor organik daha ne olsun teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu G.
Arzu G. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün sızdırma pişik yapmadı kızımda normal da bez değiştirmeme rağmen hiçbir sorun yaşamadım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike E.
Melike E. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
9 kg bebeğime 4 numara bezi gece 10.30 gibi taktım sabah 9 da çıkardım herhangi bir sızdırma pişik yapmadı. Genel olarak memnun kaldım . Ayrıca içeriğinde temiz duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yasemin A.
Yasemin A. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evyap markasının ürünü. 9 aylık 11 kg bebeğim için 4 numara tam oldu. gece bezi ama gündüz kullandım. sızıntı, toplanma yapmadı. cırtları çok esnek.inceliği ve yumuşaklığı çok güzel.birçok markadan farklı olarak ıslaklık göstergesi yok ama ihtiyaç da yok. renklendirici içermediği, beyaz olduğu için zaten anlayabiliyorsunuz.fotoğraflara dolu bez görseli ekledim .gönderilen ,4 adet kullanım sonucu edindiğim izlenim, fiyatı da uygun olursa kesinlikle alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hemen bebeğimde kullandığım ve çok memnun kaldım. Normalde pişik olan bebegim bu bez sayesinde pişik olmaktan kurtuldu . Artık hep bunu kullanacağım. Bebeğimiz için en iyisi olsun diyen ebeveynler güvenle kullanabilirler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rüya V.
Rüya V. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer bezlere göre güzel bir bez daha önce hiç kullanmadım deneme amaçlı babyone bezinden kullandım emiciligi dokusu güzel sızdırmiyo harika bir bebek bezi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Moldir N.
Moldir N. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
14 aylik oğluma denedim ve memnun kaldim. Sizdirma yok ve kuru tutuyor beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem A.
İrem A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum 15 aylık ve onda kullandım. Normalde aldığım Hayri sayılır bebek bezine emsal olabilecek nitelikleri var . Beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.