Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Rodeo
amazon-image
Ülker Rodeo

Ülker Rodeo

Ülker Rodeo 
  4.72  (12995 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yepyeni Rodeo: Yer Fıstığı ve Çikolatanın Lezzet Düellosu!

Dolu Dolu Yeme Deneyimi:

Nefis Ülker Çikolata Kaplaması

%25 Yer Fıstığı

Enfes Karamel

Leziz Nuga

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nejla Y.
Nejla Y. · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocukluğumuzun lezzeti ile yeniden buluşma... Çocukken bu lezzeti sık sık yediğimi hatırlıyorum. Ama nedense bir süre ortadan mı kalktı, bulunamaz mı oldu ne oldu bilmiyorum. Uzun süre yememiştim ki taa ki bu deneme kutusuna kadar. Özlediğim o lezzet hiçbir şey kaybetmemiş aksine bir şeyler kazanarak geri dönmüş. Yoğun fıstığı, o karamel nugası her şeyiyle lezzetli bir çikolata. Ambalajında ufak değişiklikler olmuş hatırladığım kadarıyla. Ama bana her şeyiyle o eski tadı verdiği için çok mutlu oldum. Benim için eşsiz ve leziz bir deneyim oldu. Bundan sonra marketlerde mutlaka raflara göz atacağım bu lezzet için, kesinlikle öneririm. Kahve yanindada mükemmel bir eslikci 🤤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Ö.
Beyza Ö. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocukluğumuzun lezzeti ile yeniden buluşma... Çocukken bu lezzeti sık sık yediğimi hatırlıyorum. Ama nedense bir süre ortadan mı kalktı, bulunamaz mı oldu ne oldu bilmiyorum. Uzun süre yememiştim ki taa ki bu deneme kutusuna kadar. Özlediğim o lezzet hiçbir şey kaybetmemiş aksine bir şeyler kazanarak geri dönmüş. Yoğun fıstığı, o karamel nugası her şeyiyle lezzetli bir çikolata. Ambalajında ufak değişiklikler olmuş hatırladığım kadarıyla. Ama bana her şeyiyle o eski tadı verdiği için çok mutlu oldum. Benim için eşsiz ve leziz bir deneyim oldu. Bundan sonra marketlerde mutlaka raflara göz atacağım bu lezzet için, kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülay O.
Gülay O. · 30 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocukken bu lezzeti sık sık yediğimi hatırlıyorum. Ama nedense bir süre ortadan mı kalktı, bulunamaz mı oldu ne oldu bilmiyorum. Uzun süre yememiştim ki taa ki bu deneme kutusuna kadar. Özlediğim o lezzet hiçbir şey kaybetmemiş aksine bir şeyler kazanarak geri dönmüş. Yoğun fıstığı, o karamel nugası her şeyiyle lezzetli bir çikolata. Ambalajında ufak değişiklikler olmuş hatırladığım kadarıyla. Ama bana her şeyiyle o eski tadı verdiği için çok mutlu oldum. Benim için eşsiz ve leziz bir deneyim oldu. Bundan sonra marketlerde mutlaka raflara göz atacağım bu lezzet için, kesinlikle öneririm.🙃
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İsmail Erkan D.
İsmail Erkan D. · 30 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajı oldukça nostaljik ve dikkat çekiciydi. Çikolatayı açtığımda içindeki yer fıstığı, karamel ve nugat karışımı gerçekten iştah açıcı görünüyordu. İlk ısırıkta, çikolatanın ağızda eriyen yapısı ve yer fıstığının çıtırlığı beni oldukça etkiledi. Karamel ve nugatın tatlılığı da tam kıvamındaydı.  Ancak, bu çikolatayı bulmak biraz zor olabilir, çünkü her markette bulunmuyor. Genel olarak, Ülker Rodeo’yu çok beğendim ve kesinlikle tekrar almayı düşünüyorum. Eğer siz de nostaljik tatları seviyorsanız, bu çikolatayı denemenizi tavsiye ederim! 🍫
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hamide A.
Hamide A. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
evet Ülker markasının bir geç kalmışlığı ama efsane şekilde bir ürün çıkarması bu açığı kapatır sanırım bu ürünün tadı ahengi dengesi müthiş ,çikolatan ziyade karameli ve o fıstık parçacıklarının lezzetlerinin buluşmasıyla hem iyi bir haz hem de lezzet şöleni sunuyor birçok ürünün birleşimiyle aynı anda her şeyinde tadının alabiliyorsunuz içindeki ürünler birbiriyle yarışıyor ben buradayım demek için sende tarafını seç içindeki hangi ürünü seçiyorsun liderliğini belirle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İLKER B.
İlker B. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker Rodeo çikolatasını denedim ve genel olarak memnun kaldım. Çikolatanın içindeki karamel, yer fıstığı ve nuganın birleşimi, lezzetli ve doyurucu bir tat sunuyor. Ambalajı nostaljik bir tasarıma sahip, bu da hoş bir detay. Ancak, bazı kullanıcılar çikolatanın içindeki fıstık miktarının az olduğundan şikayet etmişler. Benim deneyimimde fıstık oranı yeterliydi, ancak bu kişisel tercihlere göre değişebilir. Genel olarak, tatlı ihtiyacını karşılamak için güzel bir atıştırmalık olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice A.
Hatice A. · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker Redo Çikolata, çikolata tutkunları için mükemmel bir seçenek! Yoğun çikolata lezzeti, içindeki yumuşak kremalı dolguyla birleşerek damakta harika bir tat bırakıyor. Kremalı dolgusu, her ısırıkta ağzınızda eriyor ve çikolatanın zengin dokusuyla mükemmel bir uyum sağlıyor. Hem pratik hem de lezzetli olan Redo, tatlı krizlerini anında çözüyor. Ülker’in kalitesini her lokmada hissedebileceğiniz bu çikolata, çikolata severlerin vazgeçilmezi olacak! Hem doyurucu hem de tatlı bir kaçamak arayanlar için ideal bir tercih.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybike K.
Aybike K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku: karamel ve kakao karışımı ve ağır bir kokusu yok insanı yemeye teşvik eden bir koku. Yapı: orta sert, altta nuga, üstünde fıstıklar ve karamel, en üstü çikolata kaplı İçi: fıstık parçaları , karamel uzayan bir karamela değil yapısı gayet iyi yapışmıyor dişlere çok fazla, yoğun bi kakao yok yumuşak ve çok hoş bir tat. Arka planda hafif vanilya tadı aldım bir de fındık tadı. Sonuç: kesinlikle alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece D.
Ece D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu tarz karamelli ve çerezli çikolataları severim. Normal tablet çikolatalardansa bu tarz olanları almayı tercih ederim. Bunu da gerçekten çok beğendim. Çünkü karamelin kıvamı güzel dişe aşırı yapışmıyor. Çikolatası ne çok yoğun ne çok sütlü kıvamı klasik Ülker olmuş baya beğendim. Yer fıstığını zaten çok yakıştırıyorum. Kesinlikle atıştırmalık olarak tercih edilebilecek bir ürün olup markette gördüğümde alacağım.:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz A.
Deniz A. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün yerfıstığı ve karameli sevenler için, hele de her ikisinin tadından hoşlananlar için güzel bir seçenek. Seveni çok seveceği gibi , sevmeyen de sevmez diyebileceğim bir çikolata; içindekilerden ötürü bu ürünleri sevmeyenler direkt tercih etmeme haklarını kullanabilirler. Bana göre karamel , fıstık ve çikolata yoğunlukları ve tadları, miktarları ve uyumları güzel ve yerindeydi. Tercih de tavsiye de ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.