Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5
amazon-image
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika 
  4.49  (2481 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’de ilk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik özden (Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini) oluşan yeni Önlem Botanika Bebek Bezi bebeğinizin cildini korurken aynı zamanda nemlendirme sağlar. Parfüm, Klor, Paraben ve Nonilfenol gibi zararlı maddeleri içermez. Bağımsız laboratuvarlarda yapılan yüzlerce test sonucunda zararlı maddeler içermediği kanıtlanan Önlem Botanika Bebek Bezi, Türkiye’de üretim yapan markalar arasında Oeko-Tex sertifikalı ilk ve tek bebek bezidir.

Önlem Botanika ile bebeklerin hassas cildi hiçbir zararlı maddeye maruz kalmadan özenle korunur. Yumuşak ve pamuksu üst yüzeyi ile sıvıyı hızla emer ve sıvıyı bezin iç bölgesine eşit dağıtır. Mikro emici tanecikleriyle sıvıyı hapseder. Bebeğinizin cildinde uzun süre kuruluk sağlar.

Özellikleri

  • Türkiye’de llk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik öz: Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini
  • %0 Parfüm, Klor, Paraben, Nonilfenol
  • Thermobond Teknolojisi ile ipeksi ve pamuksu doku
  • Kokusuz
  • Oeko-Text sertifikalı
  • Hipoalerjenik
  • Botanic Soft Teknolojisi ile nefes alan iç–dış yüzey
  • Renklendirici içermeyen iç yüzey
  • 3 katlı emici bölge teknolojisi
  • Sıvıyı hapseden mikro emici tanecikler
  • Tekstil yüzeyli elastik yan bantlar

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%30
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Demet U.
Demet U. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün görüntüsü ve kalitesi gayet güzel beklediğimden çok çok iyi çıktı performansı. Normalde hiç almayı düşündüğüm bir marka değildi ama çok memnun kaldım kızımın cildi hassas olmasına rağmen kullandım ve sonuçlar çok iyi teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATMA T.
Fatma T. · 36 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şaşırtıcı derecede ıslaklığı içine güzel hapsediyor.ama bezin içinde kanallar olmadığından bez bir bütün halinde kalıyo ve bebek işediğinde çok ağırlaşıyor. Dümdüz olması eksi yön olmuş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceylan A.
Ceylan A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek sahibi değilim. Bekarım. Ürünü hamile kuzenime verdim:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Alparslan Ekşi
Ayşegül Alparslan Ekşi · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten güzel sadece bezi son noktasına kadar denedim sızdırma yapmadı ve alerjide yapmadı kokmuyor bebeğimde rahat etti benim için önemlisi onun beğenmesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül A.
Ayşegül A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim ben ürünü gerçekten kaliteli güzel bir ürün sızdırma yapmadı alerji yapmadı ve benim bebeğim çok alerjik bir bebek
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça M.
Ayça M. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için önemli olan tahriş etmemeli ve sızdırma yapmaması
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Songül Ç.
Songül Ç. · 36 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1.5 yıldır kullandığım bezden cok Çok iyi öncelikle koku yapmıyor bunu cok beğendim kokuyu içine hapsediyor kesinlikle sızdırmıyor geceleri cok rahat uyuyor ve en önemlisi pisik yapamadı en iyi marka bildiğimiz bi bezi indirme girdiğinde almıştım bebeği mi mahf etmişti ama önlemce hoc bir şekilde cildi zarar görmedi kumaşım sı bir dokusu var ipeksi bir dokusu var 3 katlı sızdırmayan bölgesi bunlar cok guzel bir bezde olması gerekenlerden cok fazlası ve yan çırt ları cok esnek sıkmıyor ız de yapıyorum iceresinde harhangi parfum paraben bulunmamasi da cok sağlıklı biz cok beğendim kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Firuze Aydın
Firuze Aydın · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
%0 Parfüm, Klor, Paraben, Nonilfenol gibi bebeklerimizin cildine zarar verebilecek maddeler içermiyor olması muhteşem bir özellik.Çünki benim çocuklarım alerjiye meyilli cilde sahiptir.Aloe vera ve papatya özleriyle zenginleştirilmiş ,Botanıc Soft Teknolijisi ile Nefes Alan İpeksi ve Yumuşak dokulu İç-Dış Yüzeyi bebeğimiz için tam koruma sağlıyor.Çocuklu bir ev için Bebek bezi olmazsa olmaz bir ihtiyaç, bu ürünle keşke daha önce tanışsaymışım.1.5 yaşında oğlum var ona kullandım ve çok memnun kaldım.Teşekkürler denebunu.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
müge e.
Müge E. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bez olarak değişimin yanında olmadım asla,çünkü her bebek bezi farklı tasarlanmış ve değişimler pişiğe sebep olabiliyor,bunu tecrübe ettiğim için bez konusunda tuvalet eğitimi başlayana kadar sabit kalanlardanım..Şu an 11.ayı doldurmak üzere olan kızımda denemeye çekinerek başladım,öğlen uykusunda tam 3 saat altında kaldı ,boyutu gayet iyi kullandığımız bezle aynı boyut,yumuşacık yapısı ve bebeği sarması güvende hissettirdi,hiçbir taşma olmadı,gece uykusunda da kaşıntı veya koku yaşamadık,denemeler bitince almayı düşünüyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze A.
Gamze A. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin hassas bir vücüdu var sürekli tahriş olduğu için markalar değiştirdim ama sorunumuz değişmedi Önlem'in emiş gücü o kadar güçlü ve bariyerleri okadar hassas ki kullandığım sürede pişik için krem kullanmama bile gerek kalmadı uykusunda çok rahat etti bebeğim sabahları daha güzel kalkıyoruz denemenizi kesinlikle tavsiye ederim hassas bebekler için çok güzel bir bebek bezi kesinlikle bundan sonra alacağım tek bebek bezi diyebilirim okuduğunuz için teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.