Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20
amazon-image
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20

Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi SPF 20

Neutrogena  · www.instagram.com
  4.28  (763 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi, HexinolTM ve C Vitamini** içeren formülüyle hücresel yıkımdan kaynaklanan gözle görülür yaşlanma belirtilerine karşı savaşır, cilt yüzeyinin yenilenmesini harekete geçirir. İçeriğindeki SPF 20 güneş koruma faktörü ile cildinizi güneş hasarına karşı korur. Gözle görülür yaşlanma belirtilerini sadece 4 haftada hafiflettiği klinik olarak kanıtlanmıştır.***

İçeriğindeki;

  • Yaşlanma karşıtı mucizevi HexinolTM teknolojisi cildin doğal kolajen ve elastin üretimini harekete geçirir****. Böylece cilt yüzeyindeki kırışıklıkları azaltmaya ve cildin sıkılığını artırmaya yardımcı olur. 
  • C Vitamini** cilt tonundaki eşitsizliği düzeltmeye ve koyu lekeleri azaltmaya yardımcı olur.

Nasıl uygulanır?

En iyi sonuç için temizlenmiş yüz ve boyun bölgenize günde 2 kere uygulayın. Dairesel hareketlerle masaj yaparak iyi bir şekilde dağılmasını sağlayın. Makyaj bazı olarak kullanıma uygundur.

4 hafta sonunda sonuçlar***:

  • Kullananların %91’i cildini daha yumuşak hissediyor.
  • Kullananların %81’i cildinin daha pürüzsüz göründüğüne katılıyor.
  • Kullananların %71’i cildini daha esnek hissediyor.

** C Vitamini türevi

*** 42 gönüllü, günde 2 kere ürün kullanımı ile yapılan klinik çalışma

**** In vitro test

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%36
%9
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ecehan U.
Ecehan U. · 44 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce yaşlanma karşıtı krem kullanmamıştım. Yaşım 37. ilk kez denedim. özellikle dikkat ediyorum her gün kullanmaya ve cildimde inanılmaz değişim var şu an. ince kırışıklığım pek yok ama çok güzel nemlendiriyor ve pürüssüze yakın bir cildim var şu an. biter bitmez yenisini alacağım kesin. genelde denediğim kremleri bir kez kullanıyor ve yeni arayışlara giriyorum beğenmediğimden. sonunda buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Y.
Dilek Y. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutragena markası çok duyduğum ama denemeye fırsatım olmadığı bir markaydi genellikle hassas cildim olduğu için biodermayi tercih ediyordum son zamanlarda sadece nemlendirme harici ürünlere de ihtiyacım olduğu için araştırmaya başlamıştım malum yaş ilerliyor denebunu.com.sayesinde deneme.firsatim oldu ve çok memnun kaldım teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ş.
Tuğba Ş. · 38 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremin yağlandırmadan nemlendirmesini beğendim, bu sayede günlük makyajım öncesi uyguladığımda bir problem yaşamadım. Ürünün etkili olacağını düşünüyorum, çünkü bir kaç kullanımda bile cildimin daha canlı ve dinç olduğunu hissettim. Etkisi böyle devam ederse sürekli kullanıp vazgeçemeyeceğim bir ürün olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bende çabuk etki gösterdi. tabi ilk defa aşırı düzenli bir kullanım gerçekleştirdim. Onun etkisinin olduğunu düşünüyorum. Çabuk emilmesi çok hoşuma gitti ve düzenli kullanmamı sağladı. başka kremler gibi sürdükten 5 saat sonra bile yüzümde krem varmış hissi yaratmadı. Kısacası ben beğendim bu kremi ve kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra B.
Esra B. · 49 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum sonuçtan çok memnunum. Yazın oluşan lekelerden korunmak için güneş kremi kullanırım yaz kış. Bu ürün sayesinde gerek kalmadı 😚 dokusuna ve kokusuna da bayılıyorum. Severek kullanıyorum tesekkurler denebunu, devamlı kullanacagim ürünle tanıştım sayende
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MESUT T.
Mesut T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kullanmaya başlar başlamaz yüzde belirgin bir aydınlık parlaklık hissediyorsunuz. Sanki sedefli bir kremi cildinize sürmüş gibi oluyorsunuz. Pürüzsüz bir görüntü var. Kırışıklıklar hakkında daha uzun süre kullanımdan sonra bir fikrim olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece C.
Ece C. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kırışıklık karşıtı krem ilk kez kullanıyorum. Bu nedenle muadili diğer ürünlerle karşılaştırma yapma şansım malesef yok. Ancak cildimde gözle görülür bir değişiklik yaptı. Cildimi daha canlı daha dolgun görüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gül ç.
Gül Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
biraz yağlı bir his bırakıyor onu fazla sevemedim muhtemelen güneş koruyuculu olduğu için ancak cildimde ton eşitsizlikleri azalıp bir aydınlanma sağladı gibi. genel an lamda memnunum. bitince tekrar alıp kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge Ç.
Müge Ç. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı olan cildimi yağlanma sivilcelenme ya da parlama yapmadan nemlendirdi. Henüz kırışıklık için bir etkisini görmedim kullanmaya yeni başladım ama eğer o konuda da memnun kalırsam bir daha ki sefere bu ürünü satın alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rahşan U.
Rahşan U. · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
karma cildimi yağlandırmaması,uzun süreli nemlendirmesi, 20 spf güneş koruması olması ve 2 hafta sonunda ağız kenarlarında hafiften bir toplanma olması sebebiyle işe yaradığını düşünüyorum,çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.