Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi
amazon-image
Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi

Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Gündüz Kremi

Neutrogena  · www.neutrogena.com.tr
  4.55  (7086 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Hexinol ve C Vitamini* içeren formülüyle hücresel yıkımdan kaynaklanan gözle görülür yaşlanma belirtilerine karşı savaşır, cilt yüzeyinin yenilenmesini harekete geçirir. İçeriğindeki SPF 20 güneş koruma faktörü ile cildinizi güneş hasarına karşı korur. Gözle görülür yaşlanma belirtilerini sadece 4 haftada hafiflettiği klinik olarak kanıtlanmıştır.**

*C Vitamini türevi, **42 gönüllü, günde 2 kere ürün kullanımı ile yapılan klinik çalışma

Nasıl Kullanılır?

En iyi sonuç için temizlenmiş yüz ve boyun bölgenize günde 2 kere uygulayın. Dairesel hareketlerle masaj yaparak iyi bir şekilde dağılmasını sağlayın. Makyaj bazı olarak kullanıma uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%31
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tuba K.
Tuba K. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk çıktığı zaman aldım ve kullandım. Sonuçtan çok memnun kaldım. Özellikle nemlendirme özelliği çok iyi. Benim cildim kuru ve cansız duruyor. Bu kremle birlikte yüzümdeki canlılığı fark etmeye başladım yüzümde bir aydınlık oluştu ve cildimdeki renk eşitsizliği bir dengeye girdi. İnce cizgilerimede iyi geldi diyebilirim. Makyaj altı içinde çok uygun oldugunu düşünüyorum. 20 koruma faktörü olması da üstüne bonusu . Neutrogena zaten çok severek kullandığım bir markadır. Şimdiye kadar aldığım hiçbir ürününden pişman olmadım .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Name Deniz K.
Name Deniz K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun cildimde biraktigi yagli olmayan his, ozellikle kirisik karsiti kremlerde zor bulunan bir ozellik, hosuma gitti. Ayni serinin ozellikle goz kremini almayi dusunuyorum. Gece krem surup yatma aliskanligim yok ama bu seri ile gece cilt temizligi sonrasi gece kremi kullanmaya da baslamayi dusunuyorum. Gunduz kreminin hafif ve etkili olusu ve markaya olan guvenim diger urunlerin de guzel olacagini dusunduruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
evet ürün normalde pahalı denecek bir ürün büyük bir deneme ürünü beklemiyorum ama urun çok küçük olduğu için 3 kez falan kullanabildim pekte net yorum yapılamaz. ama ilk günden tende biraktigi parlaklık ve pürüzsüzlk benim ilk fark ettigim seydi cunku ilk günden bukdr etki beklemiyrdm bence gerçekten almak isteyenler için denenmesi gereken bi urun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rezzan E.
Rezzan E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremin kıvamına bayıldım.ciltte kesinlikle ağırlık ve yapışkanlık hissi bırakmıyor.Spf 20 içermesi çok güzel.Yaz kış kullanılası bir ürün olmuş.Makyaj bazı olarak da çok kullanışlı olur.Yaşlanma karşıtı olması da çok güzel.Fakat 1.5 ml lik bir ürün için etkisini görmek imkansız.ürünü uzun vadeli kullanmak için tam boyunu almak gerekiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu Ekici
Burcu Ekici · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1.5 ml.lik kremi üç gün kadar sabahları yüz ve boyun bölgeme uyguladım. Gün içinde yüzüm oldukça nemliydi ancak yapışkan bir his yoktu, bu özelliğini sevdim. Kullandığım nemlendiricim çok iyi olmasına rağmen akma yapıyordu ancak Neutregena Cellular Boost gündüz kreminde bu şekilde bir akma yaşamadım. Makyaj bazı olarak da çok uygun buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HANDE K.
Hande K. · 50 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena nın diğer ürünlerini zaten çok beğenerek kullanıyordum ve güvendiğim bir marka. Yoğun bakım kremleri çok olumlu sonuçlar verdiği için bu ürününde olumlu sonuçlar vereceğine inanıyorum.Ancak tabi böyle küçük paketlerle bunu deneyimlemek biraz zor bir kere kullanma ile anlaşılacak birşey değil bu ürün sonuçta kırışıklıktan bahsediyoruz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur S.
Yağmur S. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası ilk defa kullandığım bir ürün oldu . İlk başta tereddüt ettim , cildim de karmadır . Ürünü sürdüğümde yüzümde biraz da olsa parlama yaptı , herhalde karma bir cildim olduğu için diye düşündüm . Ama çok geçmeden emdi ve yüzüme inanılmaz bir ışıltı verdi . Ben çok memnun kaldım tavsiye ederim , devamında da muhakkak kullanmayı düşünüyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
IRMAK H.
Irmak H. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Reklamlarda gördüğümden beri kullanıp denemek istediğim bir üründü. Denebunu sayesinde bunu gerçekleştirmiş oldum. Ürünün dokusu muhteşem, sürdüğümde cildim hızlıca emdi ve yağlı yağlı kalmadı. Kokusu da çok güzel ve makyaj bazı olarak kullanılması çok iyi bir özellik. Ürünü satın almak ve cildimdeki değişiklikleri takip etmek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer Y.
Hacer Y. · 47 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerek gündüz sürülmesi gerek makyaj bazı olarak kullanılması ve yüzümü çok güzel bir şekilde nemlendirmesi üstüne yaşlanma karşıtı olması beni çok mutlu etti.Makyaj bazı olarak harika bir etkiye sahip olduğunu söyleyebilirim diğer kullandığım yaşlanma karşıtı ürünlerine göre Bu ürünün başarılı olduğunu düşünüyorum teşekkürler denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya K.
Derya K. · 48 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena markasının temizleme ürünlerinize krem çeşitlerini yoğun olarak kullandım ve genek olarak çok memnunum. Cellular Boost kremi daha önce duymuştum ancak kullanma fırsatım olmamıştı. Cildime sürdükten sonra yağlı bir his bırakmaması benim için oldukça önemli ve çok severek uyguladım. Kesinlikle normal boy ürününü denemek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.