Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Cornflakes Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nestlé Cornflakes Tam Tahıllı Bar

Nestlé Cornflakes Tam Tahıllı Bar

Nestlé  · www.nestle-cereals.com
  4.64  (43090 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Sevdiğin NESTLÉ Corn Flakes Mısır Gevreği şimdi bar halinde. Ailece güne besleyici bir başlangıç yap!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Derya D.
Derya D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün ambalajı ürünün lezzetinin çok iyi olduğu hakkında akıllarımızda denememize yönelik bir ışık uyandırıyor. Bu yönden ürünün albenisi konusunda hiç bir sorunun olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Ürünün lezzetine gelirsek gerçekten tadı bir harikaydı. Çıtır çıtır bir lezzet. Hem çok hafif hem de çok lezzetliydi. Bu iki özelliğin bir arada olduğu bir ürün çok nadirdir diye düşünüyorum. Teşekkürler Denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ö.
Özlem Ö. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ballı Cheerios'ta nasıl "çok tatlı olmayacak mı?" diye şüpheye düştüysem bu üründe de "sade corn flakesle çok tatsız olmaz mı?" şüphesine düştüm açıkçası ama ürün yine beni yanıltmayı başardı. Bu bar ürünlerinin sadece Nesfit özelinde yapıldığını düşünmüştüm, diğer mısır gevreği ürünleri için de yapıldığını görmek beni çok mutlu etti. Nesquiklisi başta olmak üzere diğer çeşitlerini denemek için sabırsızlanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan S.
Aslıhan S. · 31 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çıtır çıtır aynı zamanda yumuşak ballı tahıllı bir gevrek.Beklediğimin ötesinde en kuru ve gevrek olanı budur diye düşündüğüm için en sona bıraktım iyikide öyle yapmışım tadı nefisti sık sık alıp tüketirim diye düşünüyorum.Bu kutu tahıllı barlara karşı olan tüm önyargılarımı yıktı desem hiçte yalan olmaz bekletimin çok çok üzerinde lezzetliydi tahıllı olması ballı lezzetine diyecek tek lafım da yok Nestle ailesine Kocaman bir kalp ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma S.
Şeyma S. · 38 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pratik güzel bir ürün diyet yapanlar için. Ürünle alakalı tek sıkıntım altındaki beyaz çikolata tarzı olan şey tadını sevemedim nedense aslında diğer yediğim barlarda da vardı ama bunun ki rahatsız etti çok süt tatdı geliyor ve şekerli kısmı insanı biraz bayıyor. Ama alırım yinede diyetteyim şuan ve diyetisyenim 3 ara öğün verdi sürekli hazırlama şansın olmuyor bunlardan yemek ara öğünümü kurtarır 😊 çok pratik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuray K.
Nuray K. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bizim Evin Sabah kahvaltısında Favorimiz kasede sütle buluşturduğumuz Corn Flakes dir. Kalsiyum ve demir açısından zengin ve çocuklar bayılıyor. .Corn flakesli tam tahıllı barın tadıda çok daha orjinal olmuş.Tadı bana göre daha yoğun ve lezzetli geldi. Misafirlerime kahvenin yanında çikolata yerine ikram ediyorum. spordan önce kaliteli karbonhidrat almak isteyenlere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Afra B.
Afra B. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestle barları denebunu kutusundan çıkmadan önce de sürekli tüketiyordum. Bu sefer çevreme de denettim ve herkesin yorumları olmumlu şekildeydi. Kesinlikle normal çikolatalar yerine rahatlıkla tüketilebilirler. Hafif oluşu ve tatlı isteğini kesinlikle çok rahat karşılaması benim için mükemmel bir olay. Corn fleks aşığı bir insan olarak bundan sonra da hayatımda olmaya devam edecekler. 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şebnem B.
Şebnem B. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten yedikten sonra tadı ağzımda kaldı ve çok beğendim. Tok tutması da çok iyi. Evden aç karınla çıktım ve iyiki yanımda götürmüşüm dediğim ürün oldu. Hem tadından hem de doyuruculuğundan çok memnun kaldım maksimum 2-3 saat tok tutuyor altında ki beyaz çikolatanın verdiği tat muazzamdı. Çok başarılı bir ürün olmuş. Sürekli alacağım ürünler listesine eklendi. Teşekkürler nestlé ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra E.
Kübra E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yılbaşı paketinde de tatmıştım. Ancak çok sevememiştim. Bugün kahvaltı yapamadığım için çantama atmıştım. Yağlı poğaçalar, açmalar yerine kesinlikle düşük kalorili ve tok tutucu iyi bir ürün. Özellikle sabah tok tutmasıyla ve tadıyla güzel bir öğün yerine geçiyor. Tokluk hissi sağladı ve tatlı isteğimi aldı. Paketiyle oldukça iştah açıcı, sütle beraber güzel bir ikililer. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde U.
Gözde U. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eskiden çok fazla mısır gevreği tüketen biri olarak bu barlar benim için harika birer atıştırmalık oldu. Tadını, şeker dengesini çok sevdim. Corn flakes seven biri olarak tabiki dener denemez marketlerde aramaya başladım ancak sadesini bulamadım yeni çeşidi kakulelisi satıştaydı, onu da bir ara deneyeceğim. Umarım sadesini de market raflarında yakın zamanda bol bol görürüz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema T.
Sema T. · 39 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle mısır gevreğine bayılan ve tam bağımlısı bir insan olarak bu ürüne de bayıldığımı belirtmem lazım. Kesinlikle bir şeyler yeme isteğini bastırıyor, insana doygunluk hissi veriyor. Ve ilk defa bu tarz bir şey yerken ağzıma gerçekten bal tadı komple geldi, balı gerçekten tadabildim ve çok iyi hissettirdi. Kesinlikle daha sonra almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.