Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Clinique Moisture Surge™ Active Glow Işıltı Serumu
amazon-image
Clinique Moisture Surge™ Active Glow Işıltı Serumu

Clinique Moisture Surge™ Active Glow Işıltı Serumu

Clinique  · www.clinique.com.tr
  4.59  (253 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Clinique’in en sevilen Moisture Surge koleksiyonunun ilk serumu. Cildi arındırarak, nemlendirerek ve aydınlatarak anında ve uzun süre kalıcı ışıltı vermek için güçlü aktif içeriklerle formüle edilmiştir. Ölü deri hücrelerini arındırmaya ve cilt hücrelerinin yenilenmesine yardımcı olmak için cildi nemlendirmeye ve antioksidan koruması sağlamaya destek olur. Daha dolgun ve ışıltılı bir cilt görünümü sağlamaya yardımcı olur. %5 Laktik asit ölü deri hücrelerini arındırır, hyalüronik asit ile cildi nemlendirerek dolgunlaştırır ve c vitamini ile cildi aydınlatır.

Dermatolojik olarak test edilmiştir. Hassas ciltler dahil, her cilt tipi için uygundur.

Alerji testinden geçmistir. %100 parfümsüzdür.

Endişe: Donuk ve Nemsiz Cilt Görünümü

Ana İçerikler: %5 Laktik Asit, Hyalüronik Asit, C Vitamini

Faydaları: Arındırır, Nemlendirir, Aydınlatır

Cilt Tipi: Tüm Cilt Tipleri

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%20
%6
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel A.
Sibel A. · 24 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nem bombası dedikleri tam olarak buymuş. Cildime sürdüğüm an emilmesi ve verdiği o dolgunluk hissi çok başarılı. En çok da sabaha bıraktığı etkiyi sevdim; akşam uygulayıp sabah yüzümü yıkadığımda cildim hala nemli ve yumuşacıktı. Ayrıca böyle güzel nem veren serumlardan sonra sabah üzerine makyaj yapmayı çok seviyorum; cilt inanılmaz sağlıklı ve ışıl ışıl hissettiriyor. Tek başına bile bu kadar etkiliyken, serinin kremiyle birlikte kullanımını da çok merak ediyorum, eminim ikisi birlikte harika bir ikili olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Münevver Şimşek
Münevver Şimşek · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürünü gelir gelmez denedim ve bu platformda kutusu çıkınca hemen almak istedim fakat tükendi. Ben cildimde bu kadar sağlıklı ışıltı bırakan ve saatlerce nem bombası gibi duran çok az çok nadir ürün gördüm şu ana kadar kullandığım en güzel sağlıklı ışıltı veren bir serum tekrar kutusu gelsin anında alacağım. teşekkürler Denebunu teşekkürler Clinique.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalden yağlıya dönük bir cildim var dolayısıyla her nemlendiriciyi cildimde kullanamıyorum. Bu ürünü çok sevdim hem cildimi yağlandırmadan nemlendirdi hem cildimde herhangi bir sivilce oluşumu olmadı hem de makyaj altında çok güzel bir baz oldu. Genel olarak çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zehra a.
Zehra A. · 24 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün testerini kullandım anında yüzümde ışıltı oldu lekeli bir cilde sahip değilim sivilcelerim de bulunmuyor. nemlendirmesi harika her markayı kullanmam ama bu markayı zaten biliyordum. çok memnun kaldım almayı düşünebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elem a.
Elem A. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün harika ama ben başka bir yerde denedim bu numune cilde yetmez elime aldığım gibi elim emdi yani o kadar az ki ilk kez deneyecek olan birine bu kadar az bir milim numune beğenip satın almasına sebep olmaz böyle büyük bir markanın numunesi bi 5 ml olabilir bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Ç.
Beyza Ç. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda cilde sağlıklı ve canlı bir ışıltı veren, hafif yapılı bir serum. Özellikle cildi nemli gösterirken yağlı his bırakmaması hoşuma gitti. Makyaj altında da güzel duruyor ve cildi daha dinç gösteriyor. Nemlendirme etkisi de hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba S.
Tuğba S. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün içeriği temiz marka olarak eczacılar tarafından da önerilen bir marka tüm ürünlerini denemek istiyorum. Ürüne bayildim Cildi ışıl ışıl yapıyor. Sağlıklı ( cam cilt ) görünümü isteyenlere öneririm. bakim rutinine eklenmesi gereken bir urun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
selcan k.
Selcan K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hem cildi yumaşık yapıyor hem de ışıltıl bir yapıda bırakıyor. Uzun süreli kullanım deneyimim olmuştu cildinizi bebek gibi yapıyr
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra A.
Kübra A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
anında nemlenmiş ve ışıltılı bir cilt. tabiki etkisi sürmüyor ama uzun vadeli kullanımda kalıcı performans sergileyecek bir ürün olduğu belli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markayı çok seviyorum. ürünü tam boy göndermenizi isterdim çünkü bu şekilde uygulaması çok zor. genel olarak memnunum ama bu boylarda deneme yapmak istemiyorum :(
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.