Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lancôme Renergie Multi-Lift Ultra SPF20 Nemlendirici Krem
amazon-image
Lancôme Renergie Multi-Lift Ultra SPF20 Nemlendirici Krem

Lancôme Renergie Multi-Lift Ultra SPF20 Nemlendirici Krem

Lancôme 
  4.51  (804 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Lancôme'un çok yönlü ve üçlü etkili yaşlanma karşıtı nemlendirici kremi Rénergie Multi-Lift Ultra, şimdi 20 SPF güneş koruma faktörü ve koyu leke karşıtı özelliği ile!

  • Tek bir krem çok yönlü sonuç! Rénergie Multi-Lift Ultra ile güzelliğinizi sağlıklı ve ışıltılı bir cilt görünümüyle tamamlayın.
  • En zorlu koşullarda bile varlığını sürdürmesiyle bilinen keten tohumu özü ile zenginleştirilen bu yaşlanma karşıtı krem, hafif dokusuyla kanıtlanmış çok yönlü üçlü etki sağlar.
  • Kırışıklıklar daha pürüzsüz görünür. 
  • Cilt daha sıkı görünür.
  • Koyu lekelerin görünümü azalır.
  • Tüm cilt tipleri için uygundur.

Nasıl Kullanılır?

  1. Yaşlanma karşıtı kreminizi her sabah ve akşam temiz cilde, yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulayın. 
  2. Eriyen yapısını parmak uçlarınızla alından yanaklara kadar uygulayın. 
  3. Avuç içlerinizle hafifçe bastırarak cildinizi yukarı doğru kaldırın. Nazikçe masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%27
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

SAİM İ.
Sai̇m İ. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek bir krem çok yönlü sonuç! Rénergie Multi-Lift Ultra ile güzelliğinizi sağlıklı ve ışıltılı bir cilt görünümüyle tamamlayın. En zorlu koşullarda bile varlığını sürdürmesiyle bilinen keten tohumu özü ile zenginleştirilen bu yaşlanma karşıtı krem, hafif dokusuyla kanıtlanmış çok yönlü üçlü etki sağlar. Kırışıklıklar daha pürüzsüz görünür. Cilt daha sıkı görünür. Koyu lekelerin görünümü azalır. Tüm cilt tipleri için uygundur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
y a s e m.
Y A S E M. · 25 · Bitlis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
arkadaşlar bu krem spf20 güneş koruyuculuğuda var ev içerisinde yapay ışıklara bile koruyor lekelere iyi geldiğini düşünüyorum çünki buu ürünlerin testrini kullandığım için şuanlık 1 haftalık gözlemlerimi yazıyorum efsane inanın cildimdeki değişim gözle görülür ve hissedilir bir durumda teşekkür ederim denebunuya beni bu ürünle tanıştırdığı için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha Ö.
Zeliha Ö. · 31 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü günlük hazırlanırken makyaj altına baz olarak kullandım yapısı o kadar güzel ki bir kaç gündür kullanmama rağmen yüzüm deki o matlık kayboldu makyajımın da gün boyu kalmasında faydalı olduğunu düşünüyorum . Benim gibi bakım kremlerini makyaj altına uygulamayı seviyorsanız tavsiye edeceğim bir ürün . Uzun süreli kullanımda cildimin Işıl Işıl olacağına inanıyorum tavsiye ederim 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza B.
Beyza B. · 31 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem güneş koruyucu hem nemlendirici kremler oldukça tüketen biriyim, cildim çok kuru ve güneşte fazla çillenebiliyorum :) bu açıdan hem nemlendiricimin hem de fondoteniöin güneş koruyucu olması benim için çok önemli, bu üründe kesnlikle koruma ve güzel bir his yaratıyor❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güler A.
Güler A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme boy ürünü ile vadettigi sonuçları çok gösterdiğini düşünmüyorum ama ilk kullanımdan itibaren ciltteki sıkılaşma ve gerginliği hissediyorsunuz. Ayrıca yapış yapış bir his de bırakmıyor benim kısa süreli kullanımda hoşuma gitti. Orijinal boyunu alıp denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten güzel, dokusu, kokusu, baz olarak kullanılması, güneş koruması muhteşem, bir ürünün gerçek faydalarını ise en az 3 hafta kullanmadan anlayamassınız. 5 ml ile sadece 3 gün kullanabildiğimden alnımdaki kırışıklarda bir değişiklik olmadı. Ama uzun süreli kullanımda işe yarıyacağına dair bir umudum var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge D.
Simge D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kısa sürede kırışıklık görünümünde azalma sağlaması en güzel özelliği bence. Makyaj altına uygulanabilmesi yüzünüzün Işıl Işıl gözükmesinin sağlıyor ve cildiniz çok sağlıklı gözüküyor. Kesinlikle renk eşitliyor ürünü kullanmaya devam edeceğim ama memnun kalacağımı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hatice d.
Hatice D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kesinlikle herkesin kullanabileceği ve yararlanabileceği bir ürün. Ilk temasta bıraktığı his aşırı hoş ve ilk denemede bile olağanüstü etki gösteriyor. Yüzde hızlı emilmesi ve uzun süre nem özelliği sağlaması çok iyi bir özelliği. Ayrıca rahat bir şekilde makyaj altına baz olarak kullanabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mukaddes A.
Mukaddes A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Spf 20 içermesi sebebiyle de tercih edilebilecek bir nemlendirici. Ciltte yapış yapış bir his bırakmadan güzelce nemlendiriyor ve cilt tarafından güzelce emiliyor. Herhangi komodenejik bir etki yapmıyor diğe spfli nemlendiriciler gibi. Makyaj altına rahatça sürebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Keziban K.
Keziban K. · 34 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yüzde emilimi güzel bir nemlendirici.. sürüldükten sonra hiç belli olmuyor ve cilt nemlendirici sürmeden önceki etkisinde gibi görülüyor. emilimi güzel ama ben cilde verdiği etkiyi çok sevmedim.. ben nemlendirici de biraz da cilde parlaklık vermesini bekleyen biri olduğum için sadece bu özelliği beni tatmin etmedi ama alınabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.