HiPP 3 Organik Keçi Sütü Bazlı Devam Sütü
12. aydan itibaren kullanıma uygundur.
Tamamen organik süt kullanılarak üretilmiştir.
Karbonhidrat kaynağı olarak sadece laktoz içerir.
D,E,C,B2, B12 ve K vitamini kaynağıdır.
Biyotin ve İyot içerir.
Nasıl kullanılır?
İçme suyunu kaynatın ve yaklaşık 40°-50 °C’ye kadar soğuması için bekletin.
Hazırladığınız sudan, önerilen miktarda (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Ölçeği formül ile doldurarak fazlasını bıçakla sıyırın. Önerilen
toz miktarını (bknz. Beslenme tablosu) biberona koyun.
Biberonu kapatıp, kuvvetlice çalkalayın.
İçilebilir sıcaklığa (yaklaşık 37°C) gelene kadar soğutun. Sıcaklığı kontrol edin.
Beslenme Tablosu
Hazırlanan formülün içilme miktarı her bebekte değişiklik gösterir.
Tabloda belirtilen içme miktarları ve gün içinde içilen biberon
sayısı önerilen degerlerdir. Bebeğiniz biberondaki formülün
tamamını bitirmek zorunda değildir.
Lütfen yalnızca paketten çıkan ölçeği kullanınız.
Bir ölçek kaşık toz için 45 ml su kullanılmalıdır.
Puan dağılımı
bebegimin inek sütüne alerjisi ciktigi icin. asla markaların keci sütlü mamalarini kullaniyordum. hipp hem ekonomik hemde güzel alınabilir
Ben 9. Ayda sütüm kesilince bebeğime en iyisi olduğunu düşündüğüm İçin uzun araştırmalar sonucunda hipp kullanmaya başladım. Ancak mama fiyatlarının ne kadar can yaktığını o zaman fark ettim. Sosyo-ekonomik olarak orta sınıf bir ailede olmamıza rağmen en iyisi olmasa veya ben böyle düşünmesem hipp vermezdim. Şuan 19 aylık neredeyse ve uykudan önce birkaç ölçek mama alıyor sadece neyseki o yüzden yükümüz hafifledi. Neyse konumuza geri döneyim hipp diyorduk, evet keçi sütlü olan daha sağlıklı daha güzel ancak fiyatı bu kadar pahalı olduğu ve ekonomi böyle kötüye gittiği sürece küçük bebeğime aman bu keçi sütlüdür diyerek alamam. Yani içerik iyi olsa da yanlış zaman yanlış mekanda çıkmış talihsiz ama bence en sağlıklısı olan güzel bir mama 😊
17 aylık oğlum için bir alternatif olması için denemek istedim, denebunu’nun sunduğu ekstra promosyon kodu ile de çok uyguna geldi ayrıca teşekkür ederim. Normalde farklı bir formül süt markası kullanıyorduk ama besin zenginliği açısından Hipp markasını denemeyi çok istiyordum gerçekten hem ben hem bebeğim çok memnun kaldık. Hiç itiraz etmeden yabancılık çekmeden içti. Hem de diğer mamalara kıyasla topaklanma ve erimeme sorunu hiç olmadı. Kokusu ağır değil. Bundan sonra bebeğimin beslenme düzeninde hipp’e daha çok yer vereceğim.
Ürünün kendisiyle alakalı bir olumsuzluk durumu söz konusu değil aslında. Süt alerjisi olan ve belli bir süreden sonra ancak aşabildiğimiz 16 aylık bir bebeğim var. Bir alternatif olarak uygun fiyata da bulduğum için alıp denemek istedim ama ne yazık ki bebeğim hiç sevmedi. Başlangıçta da dediğim gibi bu durumum nedeni ürünün kendisi değil. Hipp marka ürünlerinin kalitesine diyecek bir sözüm yok.
Bebeğimiz için halihazırda 3nolu hipp combiotic kullanıyoruz. Keçi sütü bazlı mama daha önce denememiştik. Tadını beğenip beğenmeyeceğini merak etmiştim. Denebunu da hipp markasının yeni ürünü çıktığını görünce ben de denemek istedim. Çocuğum hiç yadırgamadı severek içti. Ayrıca formülasyona baktığımda normalden daha az miktar konulduğunu gördüm. Böylece bir paket çok daha uzun süre gidecek diye sevindim.
TÜm markalar içerisinde en çok hipp organic mama bebeğimi rahatsız etmediği için zaten bu markayı kullanıyordum. Ama keçi sütü alternatifini bebeğim kabul eder mi diye ilk duyduğumda emin olamamıştım. kargo gelir gelmez denedim. Şuan 2. biberonu içiyor. Muhtemelen bu ürüne devam ederim artık. Keçi sütü anne sütüne en yakın süt deniliyor zaten...
Kızım doğduğundan beri hipp vazgeçilmezim oldu. Mama konusunda özellikle kızımda gaz yapmayan hipp oldu. Doyurucu özelliği pek yok ama zaten istediğim buydu. Mama içiyor bile olsa ek gıdaları istemesi ve mamanın karnını şişirip iştahını bozmaması. İçerik olarak Hipp daha güvenilir geliyor.
normalde hipp organic combiotic kullanıyorum. o keçi sütlüye nazaran daha zor çözünüyor suda. bu keçi sütlü olan çok çabuk çözündü. bebeğim sevdi herhangi bir koku vs de yok. tavsiye ederim keşke daha uygun fiyatlı alabilsek:)
hipp ürününü oğluma sürekli kullanıyorum. bunu da uzun zamandır denemek istiyordum. piyasa fiyatı çok yüksek. böyle bi kampanya ile uygun fiyata satmanız çok hoş oldu ve kaçırmadan almış olamama çok sevindim. teşekkür ederim.
hipp oğlum için ilk doğduğu zamanlar tercih ettiğimiz mamaydı. daha sonra oğlumda inek sütü alerjisi çıktığı için özel formül tıbbi bir mamayla devam ediyorduk. bu mamayı denedim tadını yadırgamadı, ayrıca alerjik bir reaksiyonda olmadı.


