GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara
Yeni GOO.N Premium Soft Külot Bez’in nefes alan yüzeyi ve inceltilmiş yapısı bebeklere gün boyu rahatlık sağlar.
Bezin tamamını kaplayan nefes alan yüzeyi, pişik ve kızarıklık oluşumunu önler.
Anne yumuşaklığından ilham alarak tasarlanan yumuşacık dokusu, bebeklerin cildini sarar ve korur.
GOO.N Premium Soft Külot Bez, "360 derece nefes alan bez" özelliği sayesinde bezin ve bebeklerin cildinin nefes almasını sağlar.
Nefes alan yüzey, bezin içerisindeki nem oluşumunu engeller.
Pişik ve kızarıklık oluşmasını önler.
Ultra yumuşak dokusuyla bebeklerin narin cildini özenle sarar ve korur. Bu sayede bebekler gün boyu rahat eder
Nasıl kullanılır?
Goo.n Premium Soft Külot bez'i kullanımı çok rahat ve kolay, bebeğinizin bacaklarından normal külot giydirir gibi giydirebilirsiniz. Bez kirlendiğinde ise yanlarından yırtarak kolayca çıkartabilirsiniz.
Puan dağılımı
Yumuşacık ve naylon değil yüzeyi kızım 10 kilo 4 numara rahat oldu çok kaliteli bundan sonra kullanabileceğim bir marka memnun kaldım yanları esnek
Mükemmel sabah 11de bugün taktım 1 yaşındaki oğluma normalde farklı markalarda hemen 1 saatte pişik oluyordu ama bunda bugün öğlen 4 kadar işlerim vardı temizlik yaparken o kadar işemesine rağmen ne bir sızdırma yaptı nede bir pişik mükemmel bir ürün tavsiye ederim herkeze Heleki bizim gibi çocuğu olup cildi hassas ve pişik çok oluyorsa harika bir ürün memnun kalabilir bizim gibi tereddütsüz tercihimdir.Iyiki Goo.n
İçi dışı pamuksu yumuşacık ve tok yapıda. İç rengi beyaz, sızdırmaz lastikleri çift katlı. İdrar göstergesi var ve atılmaya hazır olduğunda üstünde yapıştırılmış bantı var. Lastikleri rahatsız etmeyecek yapıda. 16 aylık bebeğim bütün gece bez değiştirmeden durabilir bu bezle. Çok çok beğendim. Favori bezlerim arasında. Fiyatı piyasaya oranla makul tutulursa hep alırım.
Bebeğime kolaylıkla giydirebildim ve gayet rahat hareket ediyor sızdırma ve pişik yapmadı ben memnun kaldım performansı gayet güzel
Normalde farklı bir marka kullanıyorum denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu. Pişik yapmaması bizim için bir avantaj. Yapısı diğer kullandığımız x beze göre bir tık daha kalın. Üzerindeki winnie karakterlerine bayıldık.. sızdırma yapmadı. Sımsıkı kavradı.tavsiye ediyorum 😇👍🏻
Bezin dokusu gayet güzel. Sızdırma olmadı.Sadece beden küçük geldi yani dar bir bez öyle söyleyim.1 tık daha genis olsa daha güzel olur.Ama genel olarak güzel ben begendim.Tavsiye ederim.
Ürünü gece yatarken kullandık sabah baktığımda şişme vardı ama sızdırma yapmadı pişik durumu mümkün değildi biz sevdik kalıbı tam
Bebeğim bazı bezlerde alerji oluyordu ama hiç bir şekilde alerji olmadı , hem gündüz hem gece denedim ve hiç bir şekilde sızıntı olmadı . Ben çok beğendim . Goon ürünü hep aklımdaydı dene kutusunda çıktığı İçin de mutlu oldum . Kilöt bez ve goon ürünü kullanmaya başlayacağım
Benim icin bi bebek bezi kulanırken dikat ettiğim en önemli şey bebeğe pişik yapmamasıdır. Bebeğim pişik olmadi bu yüzden memnunum . Bebegimin bi hareket kısıtlılığı olmadi . Sizdirma da yapmadi . Kenarlari acilan kulot gibi giydirilen bezleride ayni seviyorum . Benden tam puan aldi .
Daha önce kullandığım bir markanın bezi bantlı kullanmıştım sızdırma yapmadı pişik te yapmadı. Günlük kullanıma uygun çok rahat kullanılan bir bez hareketli bebekler için kullanımı daha rahat hemen giydirebilir .



