Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Armut Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Armut Püresi

GERBER® Organik Armut Püresi

  4.63  (1641 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.

Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%17
%5
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burçin Dilmaç
Burçin Dilmaç · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gelir gelmez kutu açılımı yaparken bebeğim görüp kendi kendine keşfetti kapağını açmamı istedi ve kapağını açtım ilk önce ne olduğunu anlamadığı için biraz ürkek davrandı sonrasında uygulamasını gösterdim Bize gelen yanlış hatırlamıyorsam yaban mersini ve çilekli olandı gayet severek tüketti kutunun altında biraz kaldığını düşünmüştüm kapağını kaldırıp buzdolabına koydum herkes Sabah kahvaltısının yanında tatlı bir ürün yan bir ürün olarak koydum fakat ürünü tabağa sıktığımda kadar bebeğini bir o kadar daha çıktığını gördüm gerçekten süper içinde çok fazla ürün olan bir ürün Ben tadını kokusunu ilave şekeri içermemesine Ayriyetten organik olmasını çok beğendim kutu tasarımını zaten diyecek hiçbir şey yok X1 markaya göre süper kutu tasarımları hem bebek kendi kendine tüketebiliyor hem 6 aydan küçük bebekler için üzerine ibareler koyulması da çok hoşuma gitti daha Türkiye'de var mı yok mu mağazalarda satılmıyor mu bilmiyorum ama satılıyorsa mutlaka alınabilir fiyatı uygunsa zaten ek gıda sürecinde olduğumuz için mevsiminde olmayan meyveleri ve sebzelerin organik olarak marketlerde satılan kutu mamalardan karşılıyorduk bundan sonra Gerber'i de deneriz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmühan D.
Ümmühan D. · 27 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Organik armut püresi çok kurtarıcı bir ürün dışarıya çıkarken, yolculuk yaparken bu tarz ürünler çok kullanışlı oluyor. En güzel yanı organik olması ve kapaklı olması çok iyi bebeğimde tadını çok sevdi. Evde kullanılacak bir ürün değil ama dışarıda çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ç.
Zeynep Ç. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pratik ambalajı sayesinde benekler çok kolay yiyebilir ek kaşık vs gerek kalmıyor. Tadına bende baktım gayet güzel tadı var tatsız mamalar gibi değil gayet güzel meyve tadı geliyor ilave şeker içermemesi bizim için çok iyi bir şey tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BNBT D.
Bnbt D. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolayca taşınabilir olması çok kullanışlı. dışarı çıkarken yanımda götürdüm. çocuğum da tadını sevdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel B.
Sibel B. · 34 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hali hazırda bu markanın tuzlu atıştırmalıklarından alıyorum. Güvendiğim bir marka ve çocuğum çok seviyor. Ancak bu meyve püresini beğenmedi. 15 aylık olduğu için meyvenin kendisini kemirmeyi tercih ediyor sanırım. İçeriği temiz tadı normal meyve püresi ile aynı. Açıldıktan sonra kapanabiliyor olması çok mantıklı. Dışarıda olunduğunda ara öğün olarak çok rahat kullanılabilir. Taşıması ve yedirmesi kolay.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ü.
Gizem Ü. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim hazır gıdalara hep ön yargım vardı. Evde kendim püre yapıp yedirmeyi daha sağlıklı buluyordum. bu ürün geldiğinde ilk tadına kendim baktım çok hoşuma gitti organik olması ve içeriğinin temiz olması benim için artı puan oldu bebeğime denedim ve tadını çok sevdi hepsini yedi. Dışarıya çıktığımızda çok kolaylık olacak paket tek kullanımlık ve doyacağı kadar var. Markasını da çok araştırdım güvenle kullanacağım içeriklere sahip teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 35 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tarz kolay taşınabilir organik bebek ve çocuk atıştırmalıklarını çok seviyorum. Kavanozdakileri hiç bir zaman sevmedim aç kapa özellikli ve çocuğun kendi kendine tüketebileceği paketleme en uygun olanı bence. Ayrıca markayı bilmiyordum, kutuda çıktıktan sonra şöyle biraz araştırdım ürünlerini 130 farklı kalite kontrolünden geçirmesi, içeriğe ve temizliğe verdikleri önemle çok beğendim. Bu markanın ürünlerini çocuklarıma alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Büşra Dirlikli
Zeynep Büşra Dirlikli · 32 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce yurtdisindaki yengemde gördüm. Yengemin memnun kaldığını biliyorum iki yigenim de kullandı yengem. Tavsiyesi üzerine bende araştırmaya girdim ve Araştırma sonuclarim da kullanan herkes çok memnun kalmış. Bir bebek mağazasından aldim Oğlum iştahlı bir şekilde yedi ve hiçbir şekilde alerjisi olmadi. Anneler bilir söz konusu bebeklerimiz,çocuklarımız olunca gece gündüz araştırma yaparız. Araştırmalariniz sonucunda tek alacağız ürün diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu S.
Cansu S. · 34 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı, kokusu çok güzel evde yaptığınız meyve püreleriyle aynı lezzet ve doğallıkta. Şeker içermemesi ayrıca çok iyi meyvenin kendi doğal şekeri ve lezzeti geliyor ağzınıza bebeğim çok severek yedi ve bitince istedi normalde meyve çok sevmeyen bir bebektir . Paketi de ayrıca çocukların yeme isteğini arttırıyor ve kolaylık sağlıyor. Kesinlikle tavsiye edeceğim ve alacağım bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap C.
Mehtap C. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı gerçekten çok güzel ama ekstra şekerle tatlandırılmamış bunu tadınca farkediyorsunuz bu büyük bi tercih sebebi bebeğim bugüne kadar hiç bi yiyeceği bu kadar hızlı tüketmemişti ambalajı çok konforlu dökmeden kendi kendine tüketti burda karşılaşana kadar duymadığın bi markaydı ama bebeğim bu kadar sevdiyse bundan sonra evden eksik olmaz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.