Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar
amazon-image
Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif Kuru Meyveli Müsli Bar

Eti Lifalif 
  4.55  (8732 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Lifalif Müsli Bar’ın içinde ne mi var?
Sadece tahıllar, sadece yemişler, sadece meyveler. Sadece bu kadar!
Ara öğünleriniz için şeker ilavesiz ve doğal lif kaynağı yeni Lifalif Müsli Bar!
Gittiğiniz her yerde yanınızda yulafın iyiliği ve bol lezzet var!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Semiha U.
Semiha U. · 36 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muadili olan ürünlerin çoğunun tadı ya çok şekerli ya da herhangi bir tadı olmayan bos yulaf yeniyormus hissi veren ürünler. Yani tat bakımından beklentiyi karsilamiyor o ürünler maalesef.benim dikkatimi en çok çeken özelliği icinde sofra şekerinin olmaması.diyetisyenlerin de önerdiği bir ara öğün ürünüymüs zaten tabi ben böyle olduğunu ürünü denedikten sonra öğrendim.nornalde şekerli çikolatalı ürünleri çok severim fakat içeriğinde şeker bulunmamasına rağmen tat bakımından şeker beklentimi karşıladı.hatta kuru yemislisini ve bitter çikolatalı olanları da denedim onlarda da benzer bir performansı karşıladığını gördüm. Kesinlikle ara öğün olsun veya diğeri öğünlerde gönül rahatlığıyla tuketebilecegim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Y.
Melike Y. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tahıl ve kuru meyve içeren barları genellikle çok tatlı bulduğum için fazla tercih etmem. Ancak bu ürünü gerçekten beğendim. Öncelikle içindeki ay çekirdeği ile tatlı, tuzlu dengesi çok iyi dengelenmiş. Tatlı ihtiyacınızı gideriyor ama içinizi baymıyor. Ben yemeğin üzerine yedim ve bir tanesini tek seferde bitiremedim, oldukça doyurucu. Hatta diyet dönemlerinde öğün olarak tüketilebilir. Besin değerleri tablosuna göre bir paketi yaklaşık 170 kalori. Son olarak bağırsakları çalıştırdığı da söyleyebilirim. Ürünü denedikten sonra gidip satın da aldım, fiyatını diğer ürünlerle karşılaştırmadım ama sağladığı faydaya bakarak oldukça uygun olduğunu düşünüyorum. Şu anda sürekli elimin altında bulundurduğum bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tinatin K.
Tinatin K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah kutuyu alır almaz bir tadına bakayım derken tümünü aç karnında tükettim. Mide problemim olduğu için çok güzel bir fikir olmadığını biliyordum ama hiç midemi yakmadı. Çok sevindim. Daha önce tadım markasını denemiştim ve biraz daha yapış yapış ve tatlıydı. Bunun ise kıvamını çok beğendim, daha kuru ve kurabiye tarzında sanki. Fazla tatlı olmaması da hoşuma gitti. İçerisinde yok yok zaten. Bütün yararlı kuruyemişleri gördüm içinde. İşyerinde ara sıra atıştırmak için de ideal bence. Bundan sonra canım tatlı çekince alınır diye düşünüyorum. Paketin şeffaf olmaması ve mat bir duruşu da güzel olmuş. Hem daha profesyonel duruyor hem içindeki ürün daha iyi saklanıyor diye düşünüyorum. Teşekkürler ve başarılar dilerim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu E.
Cansu E. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker ilavesiz olmasını doğal yağlar kullanılmış olmasını ve karmaşık bir tadının olmamasını beğendim ofiste saat 4 gibi atıştıracak bir şeyler ararsın ya hani işte bu müsli bar o saatlerin atıştırmalığı olmuş daha önce müsli bar satın almamıştım tok tuttuğuna inanmıyordum normal bir aburcuburdan farksız gibi geliyordu özellikle tok tutuyor mu diye denedim normalde akşam ofis cıkışı cok aç olurum ve bir an önce yemek için hemen bir restoranta giderim müsli barı yiyince eve geldim ve kendime yemek yaptım böylece evde ve organik beslenmiş oldum bu süreçte açlığımı bastırdı ertesi gün markete gittim ve haftanın her günü için 1 tane aldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 37 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben anlamıyla çikolata bağımlısıyım, böle saf cikolata bitter cıkolata vs ;) ama bir süredir kilo vermek istediğimden dolayı çikolataya yememeye karar vermiştim, ama tatlı krizlerime engel olamayıp yiyordum. Ve marketlerde vs bu tarz ürünler gördüğümde hiç alma taraftarı değildim, hem içinde bir sürü karışım, hemde çünkü çikolatalı değil diye. Fakat bu ürünü denedikten sonra çikolata krizlerimi nasıl aşağımı farkettim, harika bi ürün, içinde kuru meyveler cerezler nasılda ev yapımı kurabiye tadında :) hemen birkaç tanr satın bile aldım ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer B.
Nilüfer B. · 42 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak epeyce başarılı buldum. İçerik listesinde koruyucu, renk, şeker vb. katkı maddesi olmaması, ay çiçeklerinin bütün halde bırakılması, tarçın kokusunun miktarı çok hoşuma gitti. Ancak adı kuru meyveli olarak geçen bir üründe biraz daha meyve olması yerinde olurdu. Zira ne görüntüsünde ne de tadında meyve çok fazla anlaşılmıyor. Ancak bu hali lezzet olarak çok iyi. Sadece isim konusunda tereddüde düşürdü. Yine de bu süreçte 2,50 TL olduğunu gördüğüm market fiyatı da içerikle değerlendirince makul bence. Bu ürünü bundan sonra satın almayı da kesinlikle düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neriman K.
Neriman K. · 53 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketli ürünlerin içerisinde bol bol katkı ürünü düşündüğüm için daha önce hiç atıştırmalık veya müsli bar tüketmemiştim. Eti Litalif ise çevremde çok fazla tüketilen bir üründü. Ürünü denedikten sonra insanların neden ara öğünlerde ve atıştırmalık olarak bu ürünü tercih ettiklerini anladım. Ben akşam yemeğinden 2-3 saat sonra acıkan ve mide rahatsızlığı sebebiyle uykuya yakın saatlerde bir şeyler atıştırmaktan korkan birisi olarak ürünü denedim; beni çok güzel doyurdu ve midemde hiçbir sorun oluşturmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ece çiçek d.
Ece Çiçek D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel olarak hem çok pratik hem çok lezzetli, tam iş çıkısına yakın acıktığında çekmecenden çıkarıp sıcak bi çayla keyifle yemelik, şeker ihtiyacını hurma ile sağlamak çok başarılı bir tercih olmuş hem yavan tahıl tadını bertaraf etmiş olmuş. fındık ve çekirdek gibi tohumlarla desteklenmiş olmasıda daha tok tutmasını sağlıyor . oldukça beğendim ve genel olarak diğer nesfit bar gibi bar ürünleri şeker ve sade içeriklerinden dolayı tercih etmeyi çok düşünmezken Eti Lifalif vazgeçilmezim olmuş durumda.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZGE Ç.
Özge Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ambalaj olarak tasarımı çok güzel. Paketi açtığımızda doygun ve lezzetli görülen, zengin lif kaynaklı barın benim için en güzel yanı çekirdeklerin olması. Başka markaların bu tarz ürünlerinde bulunan şeker diyet yaparken hep acaba sağlıksız mı düşüncesi oluşturuyordu. Bu üründe şeker bulunmaması içimi rahatlattı. Kuru meyveliyi tükettikten sonra bitter çikolatalıyı hemen denedim, o da gerçekten çok lezzetli. Artık ara öğün besinim müslibar. Ayrıca ofisteki çalışma arkadaşlarımında yeni atıştırmalık gözdesi. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Janset Merve Ç.
Janset Merve Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öğleden sonra ara öğünlerimde tüketme alışkanlığı edindiğim bir ürün oldu,inanılmaz hafif ve tadi çok güzel. Şeker ilavesi yok fakat ccal/ enerji tablosunda şeker oranı fazla görünüyor :/ Doğal şeker oranı ise belirtilmesi daha iyi olabilir, çok dağılması dışında bir problemi yok, kendisinin yanılmıyorsam orman meyvelisi (denemedim) bir de bitter çikolatalısı (denedim) mevcut, çikolatalı olan favorim oldu. Performans çok iyi ama fiyat biraz daha düşse çok güzel olur
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.