Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
b-good care Pişik Kremi
amazon-image
b-good care Pişik Kremi

b-good care Pişik Kremi

b-good care 
  4.47  (358 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

b-good b-baby™ Pişik Kremi, b-encapsulation technology™ ile geliştirilmiş aktif bileşenler içeren özel formülü ve çinko oksit içeren yapısı sayesinde pişik oluşumunu önlemeye yardımcı olur. Bebeğinizin hassas cildine özel geliştirilmiş formülünde bulunan shea butter, zeytinyağı, Centella Asiatica ekstresi ve amino asit kompleksi ile bebeğinizin cildini besler. Parafin, silikon ve mineral yağ içermeyen formülü sayesinde cildin hava almasını engellemeden nemlendirir ve yumuşatır. Doğumdan itibaren ve her bez değişiminde kullanılabilir. Alkol, parafin, silikon, gluten ve mineral yağ içermez.

✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.

✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edilmiştir.

PETA | Vegan & Animal Test Free

Neler İçermez?

Paraben, parafin, silikon, SLS & SLES, fitalat, esans/parfüm, renklendirici, alkol, gluten ve mineral yağlar.

Nasıl Kullanılır?

1.  Bebeğinizin bez bölgesini temizleyin ve iyice kurulayın.

2.  Kurulanmış, temiz bölgeye pişik önleyici kremi ince bir tabaka halinde nazikçe sürün.

3.  Bebeğinizin bezini giydirin ve bezi dikkatlice kapatın.

4.  Yenidoğandan itibaren her bez değişimi sırasında güvenle kullanılabilir.

5.  Düzenli kullanımı önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%25
%4
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tam oğlumun hafif kızarıklık yaşadığı bir dönemde elime geçti bu krem. gece kullandım sabaha kızarıklıktan eser kalmamıştı. kızarıklığı pişiğe dönüşmeden bitirdik. neredeyse 15 gündür kullanıyorum. bi daha da kızarıklık tekrarlanmadı. yapısı ve kıvamı da çok başarılı... azıcık kullanmak yetiyor. o nedenle çok bereketli de bi ürün. 15 gündür günde ortalama 5-6 kez kullandım ama yarıya bile gelemedik. ambalajını da sevdim, tek elle açıp ürünü alıp tekrar kapatabiliyorsunuz; çok hareketli bebeği olan anneler anladı ne demek istediğimi... vegan olması ve temiz içeriği ise bu kremi denemek için yeter bile...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna Ş.
Berna Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
B-good pişik kremi; özel teknolojisiyle & doğal içeriğiyle cildi besleyen, pürüzsüzleştiren yağlardan oluşuyor. (kakao, zeytinyağı, shea, mürver) Pişik oluşumunu önlüyor; hassas ciltlerin kızarıklıklarını ve tahrişlerini yatıştırıyor. En önemlisi de nemlendirip yumuşattığı cildin nefes almasına izin veriyor. Türkiye’de üretilmiş olması gurur verici. Yenidoğanlara her bez değişiminde uygulanabiliyor olması çok büyük bir artı. Alkol, parafin, mineral yağ, silikon ve gluten içermiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek K.
Dilek K. · 50 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün boyutu küçük. Çantada taşımak için oldukça uygun. Kıvamı çok yoğun olmadığı için az miktar kullanmak yeterli oldu. Gece boyunca yeterli korumayı sağlamış görünüyordu. Memnun kaldım. Temiz içerikli olmayan ürünleri zaten denemiyorum bile. İçeriği, kullanım rahatlığı ve koruma sağlaması nedeniyle tercih edeceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şenay E.
Şenay E. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü bebeğimde denedim. Pişikten dolayı popusu kızarmıştı. Ürünü sürdüm ertesi gün o kızarıklık büyük ölçüde gitmişti bu da performansının etkili olduğunu gösterir. Ürünün dokusu, ciltte bıraktığı hafif doku, bitkisel içerikli olması ve tabi ki etkili performans göstermesi beni cezbetti. Başarılı buldum bundan sonra da kullanmak isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İslam K.
İslam K. · 27 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle markaya genel olarak doğal ve yararlı içerikler kullandığı için teşekkür ederim. Gereksiz içeriklerden kaçınılmış ve böylelikle bebekler üzerinde kullanılmaya uygun bir ürün oluşturulmuş. Ayrıca centella ve shea yağı gibi onarıcı içerikleri barındırması da büyük artı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Evin ç.
Evin Ç. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben regl donemlerinde cildim hassas oldugu icin her ay pişik yasiyorum. ne kadar ped markasi degistirsemde işe yaramiyor bir cok marka ve medikal pisik kremleri kullandim ama medikal ürunlere daha yakin bi yapisi var kokusuz ve hemen yatiştiriyor . icerigi temiz oldugu icinde bundan sonra sikca kullanmayi düsunüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabianur H.
Rabianur H. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urune bayıldım içeriğinin temiz olması ile kızıma güvenle kullanıyorum cok cok beğendim paketlenmesi de cok guzel ürünlerin ambalajları cok tatli denebunaya bizi bu marka ile tanistirdigi için teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 34 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
içeriğinde ki çinko oksit sayesinde pişiklerimiz çok hızlı iyileşti memnun kaldık rutinde diğer markaları tercih ediyordum ama bu markadan daha hızlı sonuç aldım tabi sonuçlar bebekten bebeğe değişiklik gösterebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay K.
Nilay K. · 35 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
E vitamini aminoasit içermesi ve doğal içerikli oluşu çok güzel. Çok memnun kaldık. Bebeğim 27 aylık artık çok fazla pişik olmuyor ama yine de bazen bezini acmami istemiyor. o zaman kızarıyor biraz iyi oldu bu ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nadide G.
Nadide G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bizi bu ürünle tanıştırdığıniz için teşekkurler bebeğime pişik olduğunda kullandım bir kaç saat içerisinde bile kızarıklık kalmıyor bu kadar etkili olacağını beklemiyordum açıkçası fiyatida diğer ürünlere kıyasla çok uygun almayı düşünüyorum tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.